Nytt om Darkfall-släppet

Robot
Avstängd
Nytt om Darkfall-släppet

Aj då ! Lite väl dyrt för mig. Får nog avvakta köp lite

Medlem

Jag kommer nog stå över Darkfall. Det verkar allt för ofärdigt (har fortfarande en bitter smak i min mun efter att ha smakat Vanguard).

Titta istället in vår eget svenska MMO, Mortal Online
http://www.mortalonline.com/

Medlem

Verkar inte vara så krävande, vilket är bra. Då kanske det funkar på min laptop så jag kan spela det på skolan.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Mja, är ju med i betan och min laptop klarar knappt av det. =/


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Blir väl till att göra som vanligt, vänta ett halvår innan man provar.
Då brukar det ha sjunkit till halva priset, och har betydligt färre buggar.
Ta bara Vanguard som redan nämnts, ett rent bedrövligt spel när det släpptes, men idag är det helt ok.

Medlem

Kommer det nån trial? Det ser inte så lockande ut....men om dom fixar in hälften av gameplayet dom lovat så duger det säkert......men inget jag betalar för före jag testar.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag kommer nog stå över Darkfall. Det verkar allt för ofärdigt (har fortfarande en bitter smak i min mun efter att ha smakat Vanguard).

Titta istället in vår eget svenska MMO, Mortal Online
http://www.mortalonline.com/

Blev riktigt intresserad av Mortal online nu men det där som sägs om spelet på hemsidan har sagts ett flertal gånger innan som på AoC och kolla resultatet dock så hoppas man ju alltid att det ska komma ett mmo spel som verkligen håller allt det lovar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det verkar inte finnas i tanken hos spelföretagen att försöka konkurrera mot andra MMO-spel med bättre prissättning.
Är de så jävla säkra på att deras spel är så mycket bättre än alla andra spel i samma kategori. Tror de att blivande kunder vill slänga ut en summa som är kanske högre än vad de redan betalar för annat spel, som många redan också är nöjda med troligtvis?

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av ForrestFox:

Jag kommer nog stå över Darkfall. Det verkar allt för ofärdigt (har fortfarande en bitter smak i min mun efter att ha smakat Vanguard).

Titta istället in vår eget svenska MMO, Mortal Online
http://www.mortalonline.com/

Blev riktigt intresserad av Mortal online nu men det där som sägs om spelet på hemsidan har sagts ett flertal gånger innan som på AoC och kolla resultatet dock så hoppas man ju alltid att det ska komma ett mmo spel som verkligen håller allt det lovar.

Jofan mortal online verkar grymt. Har sagts tidigare att dom inte ska annonsera officielt något som inte redan är in-game och fungerar korrekt.

Medlem

Är med i betan, fan vad skoj det är! Åt helvete med skolarbete! >:-(

Medlem

tycker det verkar högaktuellt, speciellt en annan som gillar fps och skill baserade spel.

Inaktiv
Skrivet av nilo:

Det verkar inte finnas i tanken hos spelföretagen att försöka konkurrera mot andra MMO-spel med bättre prissättning.
Är de så jävla säkra på att deras spel är så mycket bättre än alla andra spel i samma kategori. Tror de att blivande kunder vill slänga ut en summa som är kanske högre än vad de redan betalar för annat spel, som många redan också är nöjda med troligtvis?

Deras målgrupp är hardcore pvp-spelare. Vad jag vet så är det förhållandevis få MMOs som har det som primär målgrupp.

Medlem

Vilka perspektiv kan man välja? 1:a person, 3:e person eller båda? Det blir ju trist om man bara kan spela i 1:a person...

Medlem

Bara 3'e persons vy i Darkfall utom när du använder magier/pilbåge.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Bara 3'e persons vy i Darkfall utom när du använder magier/pilbåge.

Tråkigt...jag vill slåss med en fet yxa i första person :/

Medlem

man får ju hoppas dom får bra ubs med tanke på vilken dålig press det har fått av vissa i forum.

Samt med tanke att dom riktar sig till dom som gillar ganking galore


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Som sagt jävligt dyrt med tanke på andra spel sen har jag själv inte fått chansen att testa på betan än så är svårt att säga hur bra det är.

Ingen här som känner att de spelet klart och skulle kunna vara snälla och låna ut beta account i 1-2 dagar eller något? Skulle djupt uppskattas ( kanske kan ge något litet för att få testa på det)

Inaktiv

Hmm såg det här på förhandsbokningstoppen på webhallen för flera dagar sen, det här erbjudandet är väl mer genom officiella kommentarer, skumt aldrig hört talas om det och det verkar populärt redan innan släpp.

Medlem

riiiiktgt ofärdigt spel detta, !varning!

och dyrt som fan för en alpha

1
Skriv svar