Nintendo DSi till Sverige i april

Robot
Nintendo DSi till Sverige i april
Medlem
Nintendo DSi till Sverige i april

Härligt, äntligen ett datum! Var ju ungefär när jag gissade att det skulle bli, men känns skönt att få det bekräftat
Skulle också tippa på runt 2000 :- nånstans, mest för att vi gillar att avrunda uppåt här i Norden.


signatur
Inaktiv

Äntligen, denna har man väntat på. Drygt en månad kvar är inte så farligt, hade gissat på sommaren faktiskt. Denna samt FF3, FF4 och Chrono Trigger får det bli.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Kan man byta in sin gamla mot denna? Alltså DS Lite. Verkar gnaksa bra men ondig då den har kamera..

Medlem

Känns inte som att man pallar bry sig om de inte uppar upplösningen lite på skärmarna... när de gör det, då kan vi snacka.

Det är klart - med den där nya rörelsekänsligheten kanske man kan använda DSi't som en jojjo...

Skrivet av Ninotramp:

Kan man byta in sin gamla mot denna? Alltså DS Lite. Verkar gnaksa bra men ondig då den har kamera..

Vad skulle du vilja byta din gamla för då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Föredrar DSLite då DSi har kortare batteritid =/


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Känns inte som att man pallar bry sig om de inte uppar upplösningen lite på skärmarna... när de gör det, då kan vi snacka.

Det är klart - med den där nya rörelsekänsligheten kanske man kan använda DSi't som en jojjo...

Skrivet av Ninotramp:

Kan man byta in sin gamla mot denna? Alltså DS Lite. Verkar gnaksa bra men ondig då den har kamera..

Vad skulle du vilja byta din gamla för då?

Förstår inte vad jag ska ha 2 DS till.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:
Skrivet av Hipshot:

Känns inte som att man pallar bry sig om de inte uppar upplösningen lite på skärmarna... när de gör det, då kan vi snacka.

Det är klart - med den där nya rörelsekänsligheten kanske man kan använda DSi't som en jojjo...

Skrivet av Ninotramp:

Kan man byta in sin gamla mot denna? Alltså DS Lite. Verkar gnaksa bra men ondig då den har kamera..

Vad skulle du vilja byta din gamla för då?

Förstår inte vad jag ska ha 2 DS till.

Ja, du kan ju lana med dem... Eller så kanske du kan lagra ost på den ena.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ja, du kan ju lana med dem... Eller så kanske du kan lagra ost på den ena.

Lagra ost låter inte helt fel. Ingår Smell-o-Vision med nya generationen tro?


signatur
Medlem

Känns lite idiotiskt o byta in sin gamla DS Lite o skaffa den här ISTÄLLET. Men ifall man funderar på att skaffa sig en DS idag så är det väl värt o skaffa den här modellen.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Föredrar DSLite då DSi har kortare batteritid =/

Jupp, samma här. Har försökt hitta en svart DS Lite ett tag nu, men hittar ingen!

Och jag vill ha en DS snart för Suikoden Tierkreis släpps om några veckor.

Men vill inte köpa en DSi då den har sämre batteritider, dyrare, och har extra grejer jag inte behöver.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Jupp, samma här. Har försökt hitta en svart DS Lite ett tag nu, men hittar ingen!

Och jag vill ha en DS snart för Suikoden Tierkreis släpps om några veckor.

Men vill inte köpa en DSi då den har sämre batteritider, dyrare, och har extra grejer jag inte behöver.

Hittar dem lite varstans.. Elgiganten, Dustin Home och Webhallen verkar ha svarta DS Lite på postorder, till exempel.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Föredrar DSLite då DSi har kortare batteritid =/

Perfekt för mig, nu ligger mitt på dass å jag lirar bara när jag skiter, och 12% mindre = Får plats i skitpappershållaren!

Medlem

Gameboy advance-nörden i mig blir lite sur på slopad GBA-port... Men annars låter det ju rätt trevligt.

Skrivet av Jimmz:

Perfekt för mig, nu ligger mitt på dass å jag lirar bara när jag skiter, och 12% mindre = Får plats i skitpappershållaren!

Haha, I hear ya, jag spelar ALLTID Wario Land på muggen


signatur

Det heter KOMPATIBEL.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Hittar dem lite varstans.. Elgiganten, Dustin Home och Webhallen verkar ha svarta DS Lite på postorder, till exempel.

Trevligt Kollade på Webhallen för 2 dagar sedan och då fanns det inte.

1
Skriv svar