Förhandstitt på Ulduar i WoW

Medlem
Förhandstitt på Ulduar i WoW

Vad betyder "PTR"? Jag gissar på "Public Test Realm".


signatur
Medlem

Korrekt. Klicka på länken för mer om det.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Vad betyder "PTR"? Jag gissar på "Public Test Realm".

Du svarde på din egen fråga


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas dem släpper det snart. Som det är just nu så springer min guild igenom allt på två kvällar och utöver det är det knappt någon idé att spela på min Main. Tråkigt.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Woot. *brainflex*


signatur
Medlem

Låter som en bra ide, även om det blir svårt för folk när deras raid schema bestäms av någon annan Men låter ända bra att dom låter folk från olika delar av världen testa olika bossar, då har ju folk inte spelat allt när det går live.

Medlem

Vad jag har hört om Uldar är att det kommer vara en massa fordon baserade bossfighter ala oculus/malygos.... vilket jag tycker är totalt värdelöst och förstör spelet.

Medlem

Nja, de har sagt att det bara är början, första bossen + en massa soldater eller så. Jag håller dock med.. Oculus är nog den sämsta instance som finns I wow. Mer på grund av den jobbiga designen dock..

Medlem
Medlem
Skrivet av toern:

Nja, de har sagt att det bara är början, första bossen + en massa soldater eller så. Jag håller dock med.. Oculus är nog den sämsta instance som finns I wow. Mer på grund av den jobbiga designen dock..

Jag hatar också Oculus, vidrig instance men...

Det är en av de bästa 5 manna instancerna som gjorts. Hur frågar ni då, jo det som gör Oculus så jävla vidrigt är att 90% av wows spelare är dumma i huvudet och inte förstår hur drakarna funkar eller någonting. Om man drar ihop en trevlig liten guild run eller RL mates och drar oculus så kan man ha riktigt roligt. Bossarna är roliga och upplägget nyskapande.

Som sagt, spelarna förstör oculus.


signatur

En styck signatur.

1
Skriv svar