Buzz! Brain Bender

Robot
Buzz! Brain Bender

Hjärngympa kallas det när spelet inte är roligt nog att kunna få vara en samling minispel. Du får en ursäkt att spela, plus förhoppningen om att ditt huvud ska växa av att para ihop hästhuvuden med getingar, att din analysförmåga ska bli bättre av att räkna insekter. Självklart är inte fallet så, men för att se det positivt – du blir antagligen inte heller dummare av Brain Bender.

#dr-kawashimas-brain-training


Medlem
PSP-test - Buzz: Brain Bender

HAHA det här blir ett lätt köp eller kanske inte.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

aj aj, synd för det kunde blivit bra, eller ?

Inaktiv

Gillar man den här typen av spel och sånt ska man köpa en nintendo DS inte en PSP ;(. Tyvärr.

Medlem

"+ Nej" - Awesome!

Medlem

Det andra Buzz spelet till PSP var lite småskoj, men har aldrig gillat något party spel över huvud taget.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Haha, vilken jävla sågning! Ja, nu svor jag. Men det bjuder jag på, eftersom jag anser att Buzz hör hemma i TV-rutan framför glada vänners lag och en stor skål med chips. I en PSP blir bara spelaren och Buzz själv tragiskförklarad.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"+ Nej"
EPIC WIN!

Medlem

hahaha klockrent! lika kasst som den första buzz spelet som sög lika hårt!
de positiva är att ni recenserade ett PSP spel! bra FZ keep them comming!

Medlem
Ti.
Medlem
Skrivet av makedonii:

hahaha klockrent! lika kasst som den första buzz spelet som sög lika hårt!
de positiva är att ni recenserade ett PSP spel! bra FZ keep them comming!

Precis! Mer PSP!

Medlem

Slarvläste jag recensionen eller är det fel bilder? Bilderna visar traditionell popkulturfrågesport medan texten gör sken av att det är mer som lumpens IQ-test?

Frågorna på bilderna fick mig att känna mig smart eftersom jag kunde dem, och jag gillar spel som får mig att känna mig smart. Sådana spel kommer alldeles för sällan nu för tiden.

Redaktör

Stämmer, vi hade fått tag på fel bilder. Åtgärdat nu, tack för uppsträckningen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Stämmer, vi hade fått tag på fel bilder. Åtgärdat nu, tack för uppsträckningen.

Varsågod. Visste inte att det existerade ett "riktigt" Buzz till PSPn. Kanske är något för långa flygresor med glada vänner i stolen brevid.

Medlem
1
Skriv svar