TF2 Scout-uppdateras 24 februari

Robot
Medlem
TF2 Scout-uppdateras 24 februari

Trevligt! Då kanske jag för en gångs skull försöker mig på Scout ändå


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

TF2 är så nice! Gief moar!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

har inte spelat tf2 så mkt men av de jag testat så var scout min favorit direkt

Medlem

Nice, gillar dock pyron mest men man får väl lira lite scout då de ligger lite som favorit nummer två.

Medlem

Alltid roligt!

Medlem
Skrivet av Qrush:

Nice, gillar dock pyron mest men man får väl lira lite scout då de ligger lite som favorit nummer två.

Skulle fortsätta som Pyro om jag var du. Kommer att krylla av Scouts på servrarna de första veckorna efter uppdateringen så Pyro och Heavy kommer att kunna ha roligt

/ LordDaimos

Medlem

Inte för att vara petig men, heter det verkligen Baseballracket? Ska det inte vara slagträ eller kanske basebollträ?

Kul att de fixar achivements, synd att jag aldrig riktigt gillat TF2 (Den enda i världen som inte gör det?)

Medlem

ingen roligare uppdatering...tråkig klass

Medlem
Skrivet av Hannu87:

ingen roligare uppdatering...tråkig klass

Gissa varför de uppdaterar den.

Medlem

De kunde inte haft uppdateringen förra helgen? Ska ju iväg nästa. :/

Medlem

Yay! Det är ju då jag har sportlov

Rolig uppdatering som om jag minns rätt kommer från communityt (tror jag läste nån fake-uppdatering som hade just detta baseballträ)
Men jag är lite orolig för hurvida det kommer att kunna användas i klanspel eller inte...

Medlem

Baseballracket? Baseballträ heter det väl ändå?

Inaktiv

Tycker inte man ska kunna bli träffad när man är överladdad.

Medlem

"double jumping never put anybody in a coma" så sant som det är sagt!

Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Tycker inte man ska kunna bli träffad när man är överladdad.

Kommer inte bli farligare än airblast.

Medlem

Kommer man aldrig kunna hoppa dubbelhopp längre eller bara om man kör med den där basebollträet?

Jag gillar att dubbelhoppa...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Hehe va coolt kanske man lirar lite scout när hypen släpper ...8)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer man aldrig kunna hoppa dubbelhopp längre eller bara om man kör med den där basebollträet?

Jag gillar att dubbelhoppa...

"You can't double jump when you're carrying this little beauty"

Inaktiv

Kan dom inte ha testhelg igen jag vill testa TF2 innan jag köper det.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Weyzer:

Känns som att scout redan är lite overpowered, nästa vecka blir det helt kaos..

Hur menar du då? Det som är bra att de är snabba och tar flaggor / flyttar vagnen snabbare men sen så är det väl inte så mycket mer vad jag vet, dör i alla fall som flugor när jag kommer med min eldkastare. ^^

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Weyzer:

Känns som att scout redan är lite overpowered, nästa vecka blir det helt kaos..

Hur menar du då? Det som är bra att de är snabba och tar flaggor / flyttar vagnen snabbare men sen så är det väl inte så mycket mer vad jag vet, dör i alla fall som flugor när jag kommer med min eldkastare. ^^

En bra scout dödar dig innan du kommer tillräckligt nära.

Men nej, scouten är inte overpowered. Tror bara det är så att de lite sämre spelarna aldrig spelar scouts.

Medlem

Suck det här vapnet suger ju! Absolut inget jag kommer använda, då man måste använda Dubbelskutt för att överleva som scout!

Annars så är det här min favoritklass som man spelat mest med!

Medlem

Tja, på Goldrush/DB där 'dubbelskuttet' inte är överdrivet rba så har man väl lite mer användning för det.

Medlem

Ah, vad skönt! Scout är min favoritklass.

Medlem

Haha, jag älskar humorn i detta spel


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Weyzer:

Känns som att scout redan är lite overpowered, nästa vecka blir det helt kaos..

Hur menar du då? Det som är bra att de är snabba och tar flaggor / flyttar vagnen snabbare men sen så är det väl inte så mycket mer vad jag vet, dör i alla fall som flugor när jag kommer med min eldkastare. ^^

Precis som Spy, Sniper och Engineer. Tyvärr förstördes klassen totalt när Vavle gick ifrån CTF only temat. Nu ska tydligen alla klasser kunna göra sjukt mycket skada (ja, scouts kan göra det idag) istället för att egentligen fylla den roll som fanns i originalet... Tråkigt tycker, men hälften av de som spelar Tf2 vet väl inte ens vad QWTF är.

Inaktiv

Vad händer om Scout och Pyro skjuter ett skott samtidigt?...

Pyron blir stunned och scouten börjar brinna medans han ska springa fram och slå

Detta blir fun

Skönt att det är lovet

Medlem

*BOINK*!

Kanske dags att damma av TF2 och börja lira igen, var ett tag sedan.
Edit:
Scout är en perfekt klass att harassa motståndarlaget och skapa oordning, perfekt om 2-3 st scouts samarbetar, 2 med hagelbrakaren och den andra med slagträet. Dedövningsuppgraderingen verkar perfekt, en som bedövar medans de andra två tar ner fienden på nära håll med hagelbrakaren.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Uppdatering is teh shit!


signatur

To boldly go where everyone's been before.

12
Skriv svar