Jag hatar Telia 3.0.

Medlem
Jag hatar Telia 3.0.

Telia vsar än en gång vilken kvalité de erbjuder.

Det faktum att jag väntade drygt 5 minuter för att ladda upp detta inlägg tror jag gör min poäng tydlig.

Telia - Det enda sättet att idag uppleva hur Internet var för 10 år sedan.

#blogg

Medlem
Jag hatar Telia 3.0.

För det är helt omöjligt att det är något som strular på din sida


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Jag har runt 6Mbit när jag skulle ha 8, så är det, man betalar för något som man inte får...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Upp till 8Mbit heter det


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Klosterkatten: Betalar man för upp till 8 (vilket jag gör) så är det från 6-8 uppkopplingen bör ligga på.

För min del är 8a det högsta möjliga pga mitt läge, men det ursäktar inte att jag vissa dagar endast får runt 2-3. Det är inget som strular specifikt för mig, så mitt whine mot Telia är rättfärdigat.

Medlem

Nej för när mitt inte funkade så var det strul med datorn/routern/switchen oftast, säger bara att det inte är nödvändigtvis deras fel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tja... mitt bredband fungerar som förväntat och det är telia, men dock har grannen blivit lurad att skaffa mobilt bredband. Visst, det funkar ju om man har bärbar, men att tipsa någon om att skaffa det i ett radhusområde där datorn inte går att flytta en cm, ja det är bara dumt. Hade han vetat något om datorer så hade han ju inte valt det, men det gör han ju inte.

Medlem

Det fungerar oftast för mig med, en eller två gånger i månaden får jag dock dras med löjligt låg hastighet, vilket är grymt irriterande.

1
Skriv svar