The Lost and Damned ute nu

Robot
ptr
Medlem
The Lost and Damned ute nu

köpt och spelar....

Medlem
Medlem

Det var riktigt härligt att rulla omkring i Liberty City på två breda hjul! Tog inte lång tid att vänja sig vid kontrollerna igen och storyn och karaktärerna är som alltid lysande! GJ R*!


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Helt otroligt! man känner sig verkligen som en medlem i ett MC-gäng! Helt klart värt vartenda öre!

Medlem

M$ Kan gå och F*** them self för att det inte kommer till Ps3


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Aviiiiis!!... (Ps3 ägare;)) GTA4 är så jäkla grymt

Medlem

Ska köpas snarast!


signatur

B lup

ptr
Medlem
Skrivet av MacNille:

M$ Kan gå och F*** them self för att det inte kommer till Ps3

köp ett xbox360 då snåljåp. Kanske är dyrt för ett spel, men har man båda konsolerna så missar man i alla fall inget

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

M$ Kan gå och F*** them self för att det inte kommer till Ps3

Sony får väl ta och öppna pengapåsen så som ms(utan dollartecken!) gör:)

Medlem

For hoppas det är värt dom MS pointsen, vilket jag tror


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Vilket jäävla liv det kommer bli om "full frontal nudity" i staterna. Fox News kommer explodera av vackert koreograferad chock.


signatur
Medlem

Har nyligen fixat en ny HD till min 360, kan man fortfarande köpa detta och ha tillgång till hela stan' även om man inte har kört färdigt hela spelet än?

Qjt
Medlem

Spelat i någon timme nu, det är riktigt nice, hela världen tillgänglig från första sekund är underbart.

Inaktiv

måste köpa en 360 igen va dum o sålde min när jag köpte pc


signatur

ToMZoN

Medlem

Hur bärgar man bilar med towtruck :S ?

Medlem
Skrivet av Gortie:

Vilket jäävla liv det kommer bli om "full frontal nudity" i staterna. Fox News kommer explodera av vackert koreograferad chock.

Jag längtar. Fox News är som en riktigt dålig såpopera som är så dålig att den blir underhållande. "Reportaget" om Mass Effect's "sex"-scen är helt underbar


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Ha ha, full frontal nudity har jag varit med om i detta... men det var ingen "vacker" tjej man fick se direkt XD äckliga politiker...

EDIT: Detta var förfriskande för GTA IV . Luv it! De nya vapnen var skitnajs! Granatkastare FTW!

Medlem

jag får inte igår mitt Lost n' damned...var gör man det?

ps ja jag har tankat det

det va inget förresten,man va tydligen tvungen att va inloggad på xbox live för att uppdatera spelet först


signatur

La la la lag!

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Jag längtar. Fox News är som en riktigt dålig såpopera som är så dålig att den blir underhållande. "Reportaget" om Mass Effect's "sex"-scen är helt underbar

Hehe jo, det kan bli underhållande. Den kanalen är som en nyhetsversion av Ren and Stimpy.


signatur
Medlem

Tankar nu, 93%

Och är det verkligen en granatkastare?
Trodde dom hade slopat den idén..tydligen inte.

Och debatten om Mass Effect på Fox News, fyfan

Hoppas dom fyller 2:an med ännu mera aliensex

Medlem

Är det bara för mig det går sk*t långsamt!?

Medlem
Skrivet av Kresko:

Är det bara för mig det går sk*t långsamt!?

Nej, har haft det skitsegt på xbox live med att ladda hem grejer ända sen uppdateringen med nya stilen och avatarerna på 360 kom.

Medlem

Undrar också om man måste ha spelat igenom hela huvud spelet för att få tillgång till hela kartan osv. Eller om det bara är att hoppa in och köra. Har nämligen GTA 4 till ps3, men är grymt sugen på att införskaffa 360 versionen. Just för denna expansion. Inte så sugen på att börja om med huvudspelet.

Medlem

Du kan spela storyn i lost and the damned utan att ha klarat av orginalet ja.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av Kresko:

Är det bara för mig det går sk*t långsamt!?

Nej, har haft det skitsegt på xbox live med att ladda hem grejer ända sen uppdateringen med nya stilen och avatarerna på 360 kom.

Har suttit i minst en timme och en kvart och bara fått hem 20%! x@

Medlem
Skrivet av Kresko:
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av Kresko:

Är det bara för mig det går sk*t långsamt!?

Nej, har haft det skitsegt på xbox live med att ladda hem grejer ända sen uppdateringen med nya stilen och avatarerna på 360 kom.

Har suttit i minst en timme och en kvart och bara fått hem 20%! x@

är ju 2gb nästan och live bruka vara segt vid stora släpp tycker jag :/


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Personligen väntar jag med att köpa det tills imorn då det nog går snabbare att ladda hem det och dessutom är jag tired


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av MacNille:

M$ Kan gå och F*** them self för att det inte kommer till Ps3

köp ett xbox360 då snåljåp. Kanske är dyrt för ett spel, men har man båda konsolerna så missar man i alla fall inget

Jag ville inte bara betala för en konsol som går sönder hela tiden, Måste betala för nätet och måste köpa massa tillbehör. Jag lånade en xbox360 en gång förra året och den lät så mycket


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:
Skrivet av ptr:
Skrivet av MacNille:

M$ Kan gå och F*** them self för att det inte kommer till Ps3

köp ett xbox360 då snåljåp. Kanske är dyrt för ett spel, men har man båda konsolerna så missar man i alla fall inget

Jag ville inte bara betala för en konsol som går sönder hela tiden, Måste betala för nätet och måste köpa massa tillbehör. Jag lånade en xbox360 en gång förra året och den lät så mycket

En som har koll på läget ser jag

12
Skriv svar