The Lost and Damned ute nu

Medlem
Skrivet av MacNille:
Skrivet av ptr:
Skrivet av MacNille:

M$ Kan gå och F*** them self för att det inte kommer till Ps3

köp ett xbox360 då snåljåp. Kanske är dyrt för ett spel, men har man båda konsolerna så missar man i alla fall inget

Jag ville inte bara betala för en konsol som går sönder hela tiden, Måste betala för nätet och måste köpa massa tillbehör. Jag lånade en xbox360 en gång förra året och den lät så mycket

Men oj vad synd för dig, sluta whina nu och lämna denna tråd åt hyllorop för the Lost and the Damned.

För övrigt så är ju full frontal nudity i form av en man...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

ptr
Medlem

haha jag bara väntade på att man skulle få se dasen på honom, och mycket riktigt så kom den fram!

Jag undrar om när man köper det kommer alla användare av konsolen kunna spela det? Jag menar om jag köper det till min gubbe kommer min brosa kunna spela det med, med hans användare?

Avstängd

Även om det inte är så jättemycket nytt så är jag ändå sur för att jag inte får det till ps3
Jag har ju 360 men jag vill inte köpa points bara för det spelet då jag inte lirar 360 mer = (

Medlem

Verkligen jättesynd för dig...

Medlem

WILL SOMEBODY PLEASE THINK OF THE CHILDREN?!


signatur

Videomupp

Medlem

Det var bra långt alltså. Hade väntat mig 3-4 timmar speltid men jag är på 40% och det har gått 6. Och då har jag till 90% bara kört main missions. Ser att det finns massa "gangwar" och "Race" och så har jag hittat en "Random Character". Finns lite smått o gott. Lite nya bilar, motorcycklar framförallt och en del nya vapen. Helt klart värt dom där 160 kronorna eller vad det nu blir.

Edit, glömde ju..

Long live MS.. down with Sony! hehe

Inaktiv
Skrivet av Rizzt:

Long live MS.. down with Sony! hehe

Nivån är hög som vanligt..

The Lost and Damned verkar värt pengarna iallafall. Måste dock klara GTA IV innan jag köper expansionen...känns lite dumt annars.


signatur

War never changes.

Medlem

Sikken lirare


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Förstår att det inte är så mycke snack nu, det är ju inte den hemska kvinna kroppen som är framme. den som måste gömmas till vilket pris som helst.

Kanske snart är dax att punga ut för en kexlåda ändå.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Rockstar är sjukt bra på marknadsföring. Dom får varenda tidning och internet site att snacka om deras spel

Inaktiv

Helt underbar, köp om ni inte redan skaffat det. Klarade precis ut det, blev ca 8 timmar för mig. Nya musiken är riktigt skön!


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av WildThing:

WILL SOMEBODY PLEASE THINK OF THE CHILDREN?!

Hmm nej


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Om någon som jag undrade va fan det var för fel på min skärm när jag lirade det så var det tydligen en inställning som gjorde att det hela skärmen hade ett brus. Noise Filter hette det. Bara jag som inte förstod syftet med det? Stängde av det direkt. (filtrer alltså, inte spelet)

Medlem

Om någon som jag undrade va fan det var för fel på min skärm när jag lirade det så var det tydligen en inställning som gjorde att det hela skärmen hade ett brus. Noise Filter hette det. Bara jag som inte förstod syftet med det? Stängde av det direkt. (filtrer alltså, inte spelet)

Medlem

Då har man laddat hem L&D på 1,78 GB då. "Noiset" var dte första man stängde av ja. Bara irriterande.

Köpte 2000 points via Live (på websidan, inte via XBOXen).
Kostade 226 kr. Men sen såg jag att det dragits 10 kr samma dag också.
Är det Microsoft som drar den avgiften och varför? Stod nåt om att skatt kunde tillkomma iofs. Men trodde det gällde USA bara.
Betalade med Mastercard för övrigt

12
Skriv svar