Är denna skärm bra när det gäller spelande?

Medlem
Är denna skärm bra när det gäller spelande?

Som rubriken säger så undrar jag om denna skärm är bra?

[http://www.webhallen.com/prod.php?id=69187]

Inaktiv

Nja det beror egentligen på smak. För mig är den för stor och sen sak till: [b]SyncMaster 226BW är en Windows Vista-certifierad 22” bredbildsskärm

Inaktiv

Den fungerar ypperligt för spel.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Blir det stor skillnad om jag nu vill köra XP på den?
Kommer säkert att uppgradera till Vista, men det blir nog ett senare projekt!

Jag har idag en 20" bredbildsskärm från Fujitsu Siemens på 8ms, anledningen till ett eventuellt byte beror på att jag prova en skärm på 2ms och upptäckte att det var en rätt så stor skillnad vid spelande av typ CoD 4 & BF 2142.

Så om det är nån som vet eller själv har denna skärm med Xp så är jag nyfiken på era åsikter om ett eventuellt köp av den! Eller kanske några andra förslag på skärmar!

Tack!

Medlem

Det är tomt på förslag här alltså.....?

Ingen som har nåt att säga om skärmen ifråga?

Medlem

Min polare har en sådan pch är väldigt nöjd.. så jag tänkte också köpa den men det blev en W2207H istället Fungerar alldeles utmärkt för spel.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Har mini modelan av den dära (20 tum) och tycker att den är mycket bra.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Det ska väl vara ganska random med den där skärmen. Antingen får man en med bra panel eller en med dålig.

Rekommenderar att du slår till på denna istället medans den fortfarande finns kvar. Lätt bästa skärmen i dess prisklass.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar