Intervju - TaleWorlds

Robot
Intervju - TaleWorlds

TaleWorlds har gjort sig ett namn med det originella medeltidsactionrollspelet Mount & Blade, som senare i år får multiplayerstöd i en expansion. Vi pratade med en av utvecklarna när de var på besök i Stockholm.


Medlem
Intervju - Mount & Blades flerspelarläge

Mysigt i Turkiet! Kanske ska köpa spelet nu när multiplayern kommer:)

Medlem

Om multiplayer expansionen blir lika lätt att modda som orginalet så lär det bli hur stort som helst. Skulle inte förvåna mig om dom kommer med ett release datum strax, när det gäller att jobba så är fan turkarna som maskiner.

Medlem

Mums, kan knappt vänta till release


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Säkert trevligt. Blir kanske att köpa spelet då :). MP och yxor kan inte gå fel. kolla bara på PVK modden till HL2

Medlem

När det kommer köper jag spelet.. kommer bli hur skoj som helst!!


signatur

Wai

Medlem

M&B är ett riktigt roligt spel som jag ofta återkommer till. Det ska bli intressant att se hur flerspelarläget blir även om jag personligen föredrar att spela ensam.

Medlem

Bara dom klämmer in botar och något poängsystem för att balansera arméerna så kan det nog bli ganska stort.
4 vs 4 spelare med 10 AI-botar var = 88 krigare på slagfältet.
Jag ser potential i något sådant.


signatur

yolo

Medlem

Älskar det här spelet! Det här bevisar ju att med bra gameplay i ett spel kommer man långt!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

var mycket intreserad av spelet tills jag tästade demot jag tyckte helt ängelt inte att det var kul att spela det var nog näst för att det var så stelt.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

var mycket intreserad av spelet tills jag tästade demot jag tyckte helt ängelt inte att det var kul att spela det var nog näst för att det var så stelt.

Stelt?? Vad menar du med stelt?
Hur länge testade du demot?

Inaktiv

Åhhhh... *dreggel*

Som man längtat efter MP i Mount & Blade, det är ju så sjukt bra.

Medlem

Det finns grymma mods som okar djupet oandligt. Testa dom ska ni se! Spana in forumen.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Detta har jag väntat på länge. Mount & Blade är lätt ett av dom mest beroendeframkallande spel jag någonsin spelat.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem

Installerade Mount & Blade demot och antog att jag skulle köra några minuter... jag fastnade helt och upptäcker att klockan hunnit bli 0200. Striderna är sjukt roliga och spelet har ett sånt enormt djup! Att 7 personer gjorde detta spel kan jag knappt förstå.

ro
Medlem

Mount & blade är ruskigt roligt, riktigt bra gameplay, plus att alla moddsen gör att man kan fastna hur länge som helst. Hoppas multiplayer blir en riktig höjdare!

Medlem

Finall!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Hej!
Var sugen på detta spel men glömde bort det tills jag såg nyheten här på FZ i dag.
Vilka moddar rekommenderar ni?

Medlem
Skrivet av arsonisten:

Hej!
Var sugen på detta spel men glömde bort det tills jag såg nyheten här på FZ i dag.
Vilka moddar rekommenderar ni?

Sword of damocles v4 är min favorit.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar