Achievements i Halo Wars

Robot
Medlem
Achievements i Halo Wars

Fakta: Om nån timme när folk börjar sitta framför datorn kommer den här nyheten bli flammad av minst 10 pers för varför dem lägger upp Halo Wars achievment..och 50% av flamarna äger bara PS3.

Medlem

Kommer det att släppas till pc?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Kommer det att släppas till pc?

Nej för pc är som wc, dit kommer bara skit

Medlem

Har hört från några att demo var kul!
Synd att jag inte äger en 360

Medlem
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av 73mpl4R:

Kommer det att släppas till pc?

Nej för pc är som wc, dit kommer bara skit

Hur många AAA spel släpps till Xbox 360 i år egentligen lol, typ inga.

Till PC kommer bl.a. Starcraft 2, Dawn of War 2, Diablo 3, Empire Total War, Darkfall Online och Star Wars the Old Republic.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

pc ägare vill ändå inte ha detta...

Medlem

@TysN
"Hur många AAA spel släpps till Xbox 360 i år egentligen lol, typ inga."

Nej, knappt några alls...eller var det precis tvärtom?

[http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=348317]

Sedan vad det gäller PC titlarna så är det såklart bra titlar du listar - men jag kan sätta pengar på att de inte alla släpps under 2009.

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av 73mpl4R:

Kommer det att släppas till pc?

Nej för pc är som wc, dit kommer bara skit

Hur många AAA spel släpps till Xbox 360 i år egentligen lol, typ inga.

Till PC kommer bl.a. Starcraft 2, Dawn of War 2, Diablo 3, Empire Total War, Darkfall Online och Star Wars the Old Republic.

Mitt inlägg var bara menat som ett dåligt skämt, ingen provokation, hehe

Inaktiv

Jag tycker personligen att Halo Wars är ett av dom bästa RTS spelen som har kommit till konsol. Detta blir ett klart köp, men inte under dom två första veckorna för nu ska jag lira GTA IV i några veckor här framöver, sen blir det Halo

Medlem
Skrivet av TysN:

Hur många AAA spel släpps till Xbox 360 i år egentligen lol, typ inga.

Till PC kommer bl.a. Starcraft 2, Dawn of War 2, Diablo 3, Empire Total War, Darkfall Online och Star Wars the Old Republic.

Löjligt inlägg, det är ju ingen brist på bra spel som kommer till 360. Inte samma sorts spel som de du listade men det är ju sådana spel man har en pc till.

OT: Provade demot, första gången jag spelat strategi på 360n och blev faktiskt förvånad över hur bra det funkade. Trodde att det skulle vara klumpigt som f*n att styra och kontrollera allt men icke. Skulle dock kännas något fördummat om det kom till pc ungefär som battle for middle earth.

Medlem

Rysligt bra demo, spelet är beställt !

blir nog väldigt bra storyline.

Medlem

Det här ska jag nog ta å köpa ifall om multiplayer är bra


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TysN:

Hur många AAA spel släpps till Xbox 360 i år egentligen lol, typ inga.

Till PC kommer bl.a. Starcraft 2, Dawn of War 2, Diablo 3, Empire Total War, Darkfall Online och Star Wars the Old Republic.

Löjligt inlägg, det är ju ingen brist på bra spel som kommer till 360. Inte samma sorts spel som de du listade men det är ju sådana spel man har en pc till.

OT: Provade demot, första gången jag spelat strategi på 360n och blev faktiskt förvånad över hur bra det funkade. Trodde att det skulle vara klumpigt som f*n att styra och kontrollera allt men icke. Skulle dock kännas något fördummat om det kom till pc ungefär som battle for middle earth.

Nej själv tycker jag inte det kommer speciellt många bra Xbox 360 exklusiva spel i år, vet faktiskt inget som jag vill ha som inte släpps till PC. Har inget emot Xbox 360 (eller jag hatar den jag har atm för den är helt sär, men ska skaffa en ny), bara det att jag tycker att 2009 verkar bli ett torrt år för Xbox 360, 07 och 08 var mycket bättre.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Nej själv tycker jag inte det kommer speciellt många bra Xbox 360 exklusiva spel i år, vet faktiskt inget som jag vill ha som inte släpps till PC. Har inget emot Xbox 360 (eller jag hatar den jag har atm för den är helt sär, men ska skaffa en ny), bara det att jag tycker att 2009 verkar bli ett torrt år för Xbox 360, 07 och 08 var mycket bättre.

Jo det kanske är lite sämre än tidigare år men man kan inte få allt, då är det roligt att pcn får många bra spel så man kan låta den få mer speltid. De pc-titlar som är påväg ut är det riktig kaliber i
Sorry för off topic.

Medlem

ja det finns en hel del xbox 360 exclusiva spel den här året..här är listan jag har hittat..DOCK är jag inte 100% säker på att alla är exklusiva.

- Mass Effect 2
- Alan Wake
- Halo 3: Recon
- Ninety-Nine Nights 2
- Ninja Blade
- All Points Bulletin
- Huxley
- Halo Wars
- 2 days to Vegas (Timed exclusive for PC and 360)
- Project Forza 3
- Lionhead Project Dimitri (Confirmed that Lionhead will release a game in 2009)
- Rare Project 1 (Rare always releases at least 2 games each year)
- Rare Project 2
- Mistwalker Project 1 (At least in Japan)
- GTA IV Episode 2
- Fallout 3 DLC (Confirmed it's the same size as Oblivion expansions)

Medlem

Damn, är Alan Wake bara till 360?

Medlem
Skrivet av Silvarn:

Damn, är Alan Wake bara till 360?

Nej, PC också. Samma med Bioshock 2 som nog är det spelet som jag ser fram mest emot i år.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av TysN:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TysN:

Hur många AAA spel släpps till Xbox 360 i år egentligen lol, typ inga.

Till PC kommer bl.a. Starcraft 2, Dawn of War 2, Diablo 3, Empire Total War, Darkfall Online och Star Wars the Old Republic.

Löjligt inlägg, det är ju ingen brist på bra spel som kommer till 360. Inte samma sorts spel som de du listade men det är ju sådana spel man har en pc till.

OT: Provade demot, första gången jag spelat strategi på 360n och blev faktiskt förvånad över hur bra det funkade. Trodde att det skulle vara klumpigt som f*n att styra och kontrollera allt men icke. Skulle dock kännas något fördummat om det kom till pc ungefär som battle for middle earth.

Nej själv tycker jag inte det kommer speciellt många bra Xbox 360 exklusiva spel i år, vet faktiskt inget som jag vill ha som inte släpps till PC. Har inget emot Xbox 360 (eller jag hatar den jag har atm för den är helt sär, men ska skaffa en ny), bara det att jag tycker att 2009 verkar bli ett torrt år för Xbox 360, 07 och 08 var mycket bättre.

Nej då Xbox 360 har ett bra år vartenda år... Bioshock 2 är helt perfekt och Halo Wars vilket jag allaredan har men när Bioshock 2 kommer det är en fråga men. PC Är inte det stenåldern nu? Måste man inte uppgradera PC var annan månad? Och Varför? Vem slösar pengar på att uppgradera sin PC för ca 8000 Kronor när man kan använda pengarna till något mycket bättre och viktigare. Fy på er PC spelare. Det jag gör nu det använder man datan till. Att kolla runt på internet, Beställa spel och surfa inget annat.

Inaktiv
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TysN:

Nej själv tycker jag inte det kommer speciellt många bra Xbox 360 exklusiva spel i år, vet faktiskt inget som jag vill ha som inte släpps till PC. Har inget emot Xbox 360 (eller jag hatar den jag har atm för den är helt sär, men ska skaffa en ny), bara det att jag tycker att 2009 verkar bli ett torrt år för Xbox 360, 07 och 08 var mycket bättre.

Jo det kanske är lite sämre än tidigare år men man kan inte få allt, då är det roligt att pcn får många bra spel så man kan låta den få mer speltid. De pc-titlar som är påväg ut är det riktig kaliber i
Sorry för off topic.

Enda spelet som är värt att spela på PC är Diablo 3 resten klara man sig utan. Som Star Craft 2! Nej statergi ska vara på konsoll:up: Och möjligtvis Star Wars The old republic. Star Wars är alltid tilltalande:)

1
Skriv svar