Film och bilder från God of War III

Medlem
Film och bilder från God of War III

Gud va bra.

Medlem

verkar häftigt

Medlem

Någon som hatar sitt Playstation 3 så mycket att personen i fråga vill ge bort det till mig? Jag betalar frakten såklart.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kratos måste vara en av de bästa anti-hjältarna någon kommit på.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Faan, nån dag måste man köpa en Playstation 3, ser riktigt ballt ut

Medlem

vill ha vill ha vill ha NU

Medlem

Najs! Btw; snygga vantar han har:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

får säga att jag håller med Psygnosis vill ha! vill ha nu!

Medlem

ush! älskar alla god of war spelen! nu längtar jag tills detta kommer 2009= ett mkt mkt bra och underbart spelår!!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ser riktigt bra ut men besviken på sättet fienderna reagerar på jag menar sure en massa blod men det syns ju inget på dom. Starka attackerna ska ju slita sönder fienderna i stycken så att man känner den massiva kraften av Kratos styrka!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Oförskämt snyggt måste jag säga! Och givetvis även tufft 8)

Medlem

Läste intervjun med en av de tre snubbarna som kom på God of War serien och diggar stenhårt att allt är in game, kommer inte finnas några film sekvenser utan allt som man ser från GoW3 är in game.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Är det bra?
Oftast brukar filmeskvenser som renderas i realtid tillföra lite men sakna riktig polering.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ser riktigt bra ut men besviken på sättet fienderna reagerar på jag menar sure en massa blod men det syns ju inget på dom. Starka attackerna ska ju slita sönder fienderna i stycken så att man känner den massiva kraften av Kratos styrka!

Man kommer kunna sprätta upp magarna på diverse fiender så inälvorna rinner ut, fick jag höra från en intervju häromdan.

skulle inte förvåna mig om det öppnar upp för nya gameplay möjligheter... sprätta en cyklop o stryp en höna med det nyfunna repet ;D

Medlem

Detta blir att beställa sen! Spelat ut någon av dom första spelen men inte alla. Men men. Skitsamma! Detta skall spelas!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Läste intervjun med en av de tre snubbarna som kom på God of War serien och diggar stenhårt att allt är in game, kommer inte finnas några film sekvenser utan allt som man ser från GoW3 är in game.

In-game vet jag inte riktigt om jag tror på, men in-engine är det helt klart. I just det här klippet är det endast ett fåtal sekunder (00:50 - 00:54) som ser ut att kunna vara in-game.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ser snyggt ut, men inte minst roligt :).

Medlem

Slutet på trailern är det coolaste jag sett på länge. Det är fantastiskt vad påhittiga gows bandesigners är (eller de som kommer på de här idéerna vilka de än är). Dags att spela igenom gow 2, skäms lite att jag låtit det samla damm så länge.

Medlem

i nåt tav de tidigare kunde man ju klättra upp på en cyklop, pressa in händerna mellan ögonlocken och slita ögat ur huvudet på den så inälvor är nog inget problem!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

HAHA, fyffaaann!!

Kratos din TESTO torsk!!

Han e ju bara såå RÅÅÅ!!

GIF NOW!!!

Medlem

SÅ FUCKING EPIC!

Medlem

Ser verkligen bra ut, stort, episkt samt en massa gore=God of war III .


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Stämningsfullt.

Medlem

*dregglar okontrollerat*

Medlem

Blev lite lätt lyrisk när jag första gången märkte att det utspelar sig på ryggen på en enorm varelse.
Ska bli extremt intressant och se hur det utvecklas.

Medlem

GoW in my heart.

Hand vapnen ser riktigt awsome ut.


signatur

Rawr

Medlem

kommer bli brutalt

Medlem

det ser riktigt cool ut men jag fatar inte hur det kan komma blod ut från skelet


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Riktigt härligt trailer, längtar något så otroligt efter denna titel. Vacker så det står härliga till.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar