Jag kör medic

Skägg.
10 Chambers
Jag kör medic

Timmarna i #Bad Company 2:s multiplayerläge visar att jag faller tillbak i samma spelmönster som när jag lirade #Battlefield 2 som mest. Nittio procent av tiden föredrar jag att springa runt som medic, hiva läkande paket till höger och vänster samt göra heroiska utfall med mina akimbo-strykjärn i kortslutningsläge. Jag älskar verkligen att jag slipper beväpna mig med en ärtbössa bara för att jag gillar ryggsäckar med korstecken på och den enda gången jag byter klass är när en ettrig tank behöver få en raket i röven.

[eos_image="100731;w440"]Läkare utan gränser får en ny betydelse[/eos_image]

#blogg


signatur
Medlem
Jag kör medic

Kört Recon för första gången idag då jag ville få mortar-kikarna. Men guuuud vad tråkigt den klassen är, förstår inte alls hur så många kan vilja ha den. Det är Medic eller Engineer som gäller!


signatur

I'm a snake, follow me!

Skägg.
10 Chambers

Jo, mortars är ju riktigt tunga, nästan värt att köra recon och hagelbrakare.


signatur
Medlem

Jag är helt på andra banor än dig. Jag tar hellre tillbaka "ärtbossorna" från BF 2 än denna skiten

Medlem

Engineer är nog den klassen som tilltalar mig mest. Raketer är awesome och att ta en tank med en är så extremt underhållande (mycket tack vare till Dice's motor). Men samtidigt är inte ingenjörens huvudvapen fy skam heller utan dessa blypepprare är också ett nöje att använda.

Medlem

Jag är fortfarande rookie på BF2, men inom sin tid ska jag prova BFBC2, om inte BF1943 eller BF3 hinner före:)

Medlem

Engineer är så jävla skönt, slog ner ett flertal helis tack vare min tracerdart pistol igår, och några Tanks.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har inte fått mitt spel än , men jag hoppas Eng. är mindre otacksamt att spela i BC2(minor + folk som har bråttom + TK punish = massor med minuspoäng). Annars lär det nog blir Medic för mig också, då jag är mer av en understödsspelare än en mästersoldat.

Medlem

Finns inte direkt några support klasser längre då alla har mest offensiva vapen. T.ex. engineer har bazookas och smg och medic light machinegun. Samt att behovet av medics är inte speciellt stort iomed autoregen på hälsa. Dock är ju revive alltid välkommet, samt Assaults ammolåder är fan guld. Tycker alltid jag har ont om ammo annars


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag håller på levlar igenom varje klass nu. Har medic avklarad och cirka 800 poäng kvar på engineer.

Men man märker att man kan få oförtjänt mycket poäng som medic så länge man har en klunga på 4-6 människor runtomkring sig. Var inte ovanligt att man blev bästa spelare som medic med skyhög poäng och en K/D på 0.33.

Medlem

Gillar att lira alla klasser i Bc2, passar perfekt då man inte har nånting emot att switcha då det behövs nåt annat

Medlem

Tyckte personligen om recon. Sensor mines eller vad fan dom nu hette + hagelbrakare och c4:a är precis vad jag gillar. Sedan att man kan gömma sig i buskar med hela kittet ganska bra gör ju det bara roligare!

Medlem

Engineer är det som gäller för mig. Älskar XM8C och RPG7!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Engineer: Aks-74u, tracer dart, RPG, Ammo och Magnum skott= Vinst!

Medlem

Medic eller Engineer är spelklasserna som gäller. Som några har sagt här så kan man få sjukt höga poäng som medic genom att bara återuppliva och heala ens medspelare.
Men en välplacerad raket i baken på en stor tank så¨att den exploderar i ett vackert eldklot och se poängen trilla in slår heller aldrig fel.


signatur

Rock n Roll

Medlem

Jag hatar medicz >.>


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

håller just nu på att lvla upp med medic och engineer , mina favoriter då jag tycker att dom ger mest stöd för sina medspelare i gejmet

Inaktiv

Då är vi rätt lika när det gäller spelsättet. Gillar att råkuta in på stridsfältet och hjälpa andra skadade. Me like!
Dock menade jag Kz2. Har inte skaffat BFBC2 än.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Wardancer, från mina erfarenheter hittills så gör en medic eller två dedikerade till att ta hand om sina medspelare omkring dem skillnaden mellan Victory och Defeat när man försvarar eller anfaller M-COM punkterna. Ett trevåningshus med ett tak som är åtkomligt med både A samt B i samma byggnad till exempel. Har du 2 medics där som har hand om 2 våningsplan var som endast springer runt och ser till att hotspotsen har medkits och återupplivar döda kamrater är det bra mycket svårare att inta skiten. Men det är vad jag upplever.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag finner att jag kör Assault mer och mer... Det är så lätt att döda med granatkastaren, bara, och min älskade Engineer är så jävla klen och får slut på ammo så fort :/.

Skägg.
10 Chambers

Ska man bara panga är ju Assault given, har dock kört lite mer engineer sedan jag låste upp defibben för medic. Vill ha tracer darts!


signatur
1
Skriv svar