World in Conflict - se Berlin få stryk

Medlem
World in Conflict - se Berlin få stryk

Det var på tiden!
Lite off-topic: Jag har svårt för RTS på konsol och det känns naturligt att det bara släpps till PC.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Ser riktigt koolt ut!


signatur

War never changes.

Medlem

Mumma!
Det ser snyggare ut på något sätt, eller så var det länge sen jag lirade WIC.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Kan bli ball!

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Det var på tiden!
Lite off-topic: Jag har svårt för RTS på konsol och det känns naturligt att det bara släpps till PC.

Håller helt med. Än så länge har det inte släpps ett enda RTS-spel med bra styrningn till konsoll. Någon gång tror jag ändå det kommer ett spel där det blir bra, men tills dess är det PC som gäller.

Medlem

Ballt, nyss börjat spela WiC igen, verkligen sjukt kul spel!


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av ALiENiD:
Skrivet av bjosarn:

Det var på tiden!
Lite off-topic: Jag har svårt för RTS på konsol och det känns naturligt att det bara släpps till PC.

Håller helt med. Än så länge har det inte släpps ett enda RTS-spel med bra styrningn till konsoll. Någon gång tror jag ändå det kommer ett spel där det blir bra, men tills dess är det PC som gäller.

Jag tycker att Halo Wars har grymt bra styrning för ett konsol RTS spel jag gillar det skarpt. Men lite mer avancerade RTS spel blir svårare på konsol och passar bäst på pc.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

En av dem som snacka måste ha varit Alec Baldwin. Lät väldigt likt iaf.

Fast såg inte så mycket nya vapen och bomber...

Inaktiv

Det blir nog de ryska vapen och bomber som fanns i MP.


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

"se Berlin få stryk"

börjar inte det bli lite tjatigt?
väntar på ett spel där historien inte är samma som i verkligheten, typ tyskland invaderar usa eller något och man spelar som en tysk soldat.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av s3ng:

"se Berlin få stryk"

börjar inte det bli lite tjatigt?
väntar på ett spel där historien inte är samma som i verkligheten, typ tyskland invaderar usa eller något och man spelar som en tysk soldat.

Västtyskland invaderas av Sovietunionen 1989? Jag måste missat en del av mina historielektioner!

Medlem

Fan, älskar wic och detta kommer att bli gottgottigottgott.

Medlem
Skrivet av Tiny:

En av dem som snacka måste ha varit Alec Baldwin. Lät väldigt likt iaf.

Precis min tanke, är det nån som vet om det är han?

Medlem

Givet köp detta.

Inaktiv
Skrivet av ALiENiD:
Skrivet av bjosarn:

Det var på tiden!
Lite off-topic: Jag har svårt för RTS på konsol och det känns naturligt att det bara släpps till PC.

Håller helt med. Än så länge har det inte släpps ett enda RTS-spel med bra styrningn till konsoll. Någon gång tror jag ändå det kommer ett spel där det blir bra, men tills dess är det PC som gäller.

Jag som många andra tycker att Halo wars passar skit bra. Det är lätt att hantera och Ensemble Studios har gjort ett riktigt bra spel.

Men som sagt, alla tycker olika.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av ALiENiD:
Skrivet av bjosarn:

Det var på tiden!
Lite off-topic: Jag har svårt för RTS på konsol och det känns naturligt att det bara släpps till PC.

Håller helt med. Än så länge har det inte släpps ett enda RTS-spel med bra styrningn till konsoll. Någon gång tror jag ändå det kommer ett spel där det blir bra, men tills dess är det PC som gäller.

Jag som många andra tycker att Halo wars passar skit bra. Det är lätt att hantera och Ensemble Studios har gjort ett riktigt bra spel.

Men som sagt, alla tycker olika.

Han kanske inte har testa det han sa ju hittils.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av s3ng:

"se Berlin få stryk"

börjar inte det bli lite tjatigt?
väntar på ett spel där historien inte är samma som i verkligheten, typ tyskland invaderar usa eller något och man spelar som en tysk soldat.

Ahahha. Så du menar att sovjetunionen tog över USA ~90?

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Tiny:

En av dem som snacka måste ha varit Alec Baldwin. Lät väldigt likt iaf.

Precis min tanke, är det nån som vet om det är han?

Yes, det är han. Han har berättarrösten till uppdragen i original-Wic.

Antar att ryssen i filmen är hans motsvarighet för de nya ryska uppdragen...

Medlem

det här kommer bli bra jag missade att köpa första spelet så den där boxen med båda spelen låter bra blir nog ett köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ohh, kan inte vänta längre! Längtar efter att få invadera Tyskland^^

Medlem

Yay, bomba nazarna igen....


signatur

Jaha, om du läser det här så dödade jag visst inte tråden...

Medlem
Skrivet av Smogard49:

Yay, bomba nazarna igen....

Det är 1989 i spelet, finns inga nazister vettu...

1
Skriv svar