Fler BF Heroes-testare tas in

Robot
Medlem
Fler BF Heroes-testare tas in

Någon som kan berätta lite hur det verkar spelmässigt?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tycker inte de är så kul

Medlem

Intresset för det måste ha dalat som bara det... och jag är en av dom.

Medlem
Medlem

jag tycker spelet är väldigt roligt, dom har gjort det bättre nu med den nya betan, mycket är fixat iallafall, vilket gör det mycket bättre


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Tyckte det var roligare nu än innan. Nu kan man även spela tillsammans med någon annan

Medlem

Är det inte väldigt likt den där skjutaren som följde med i The Orange Box (vad den nu hette)? Stillmässigt, i alla fall. Eller minns jag fel?


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Är det inte väldigt likt den där skjutaren som följde med i The Orange Box (vad den nu hette)? Stillmässigt, i alla fall. Eller minns jag fel?

Jo, det är påminner omTeam Fortress 2. Iaf av vad jag har sett på bilder och filmer. Aldrig testat nått av dem själv.

Inaktiv

Herregud! Kollade mejlen nu och där ligger en beta key!

Jag registrerade mig för några månader sen... detta ska testas

Medlem

jag väntar på mitt insläpp

Medlem
Skrivet av berges:

Jo, det är påminner omTeam Fortress 2. Iaf av vad jag har sett på bilder och filmer. Aldrig testat nått av dem själv.

Ah, just ja. Så hette det. Jag har aldrig testat nån av dom heller men på dom bilder jag har sett är dom väldigt snarlika i stil.

Inte för att det gör nåt - den stilen är en välkommen omväxling från gängse praxis med bruna korridorer och hinkvis med blod.


signatur
Medlem

Har registrerat mig för betan. Hoppas att man får testa lite

Redaktör
Skrivet av Gortie:

Ah, just ja. Så hette det. Jag har aldrig testat nån av dom heller men på dom bilder jag har sett är dom väldigt snarlika i stil.

Inte för att det gör nåt - den stilen är en välkommen omväxling från gängse praxis med bruna korridorer och hinkvis med blod.

#Team Fortress 2 är ett stilistiskt mästerverk. Därtill skitkul att lira. Och väldigt, väldigt, blodigt.


signatur
Medlem

har bjudit in en jäkla massa till QL betan så nu borde gud invita mig till BF som en god gärning

Medlem
Skrivet av Tompa:

#Team Fortress 2 är ett stilistiskt mästerverk. Därtill skitkul att lira. Och väldigt, väldigt, blodigt.

Hehe, ok. Jag har svårt att föreställa mig att det är "blodigt" på samma sätt som, till exempel, FEAR eller Condemned är dock. Om du förstår vad jag menar.


signatur

PLX gief beta. =,(


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Spelet släpps ju snart så känns inte så angeläget o komma med , hoppas ni som kommer in får det skoj


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Reggade mig för några dagar sedan så har nog inte någon stor chans att få komma med.

Medlem

stog att jag kommer att få en nyckel så fort det finns plats

Medlem

Hela spelet är fejk. Det finns inte.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

självklart är det gratis. man har ju ändå råd att köpa spel när man nyss har köpt ny speldator!

Medlem

Tycker det verkar riktigt nice, synd bara att man aldrig har turen att komma in i någon beta...

Medlem

Synd att det är tredjepersons-perspektiv...

Medlem

Tyckte inte att spelet var speciellt kul:/


signatur

cags

Medlem

Yay jag fick en nyckel

Skrivet av Harval:

Hela spelet är fejk. Det finns inte.

och jaa det finns det är inte fejk

Medlem
Skrivet av HeggZor:

Yay jag fick en nyckel

Skrivet av Harval:

Hela spelet är fejk. Det finns inte.

och jaa det finns det är inte fejk

Alla är väl felbara..


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

1
Skriv svar