Musiken i The Lost and Damned

Robot
Medlem
Musiken i The Lost and Damned

Cavalera \m/ entombed! \m/

Awesome!

Medlem

Bathory skare fan va!!!! \m/ >< \m/

Redaktör

Kan aldrig bli fel när Lars-Göran är med på ett hörn!


signatur
Medlem

Ja ja synd de var X-box DLC men de är ju kul för dom. Får väll spela Killzone 2 den 25 istället

Avstängd

Eftersom jag inte kände igen ett enda av de namnen gissar jag på att det är metal...............................

Medlem

Cannibal Corpse ("I Cum Blood") Entombed ("Drowned")

HELL YEAH!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
ptr
Medlem
Skrivet av KrejzY:

Eftersom jag inte kände igen ett enda av de namnen gissar jag på att det är metal...............................

'

haha same here!

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Eftersom jag inte kände igen ett enda av de namnen gissar jag på att det är metal...............................

Har du spelat spelet så bör du ju veta vad LCHC spelar för musik.

Inaktiv
Redaktör
Skrivet av KrejzY:

Eftersom jag inte kände igen ett enda av de namnen gissar jag på att det är metal...............................

Det mesta, ja. Samt Entombed.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KrejzY:

Eftersom jag inte kände igen ett enda av de namnen gissar jag på att det är metal...............................

Det mesta, ja. Samt Entombed.

Haha, vad spelar de då? L-G är rätt överskattad tycker jag. Bara vrålar utan nån growlteknik.

Men oooh, Bathory och Cannibal Corpse. Nu saknas bara lite "ond" norsk BM också.

QRT
Medlem

1. Bathory
2. Cannibal Corpse
3. Entombed
4. Terrorizer

wohoo!!1 fan va bra! Blir köp

Medlem

Jävlar, grymt att dom har så varierande musik, allt från hiphop till kända metalband!

Skulle vara grymt med lite Arch Enemy och Children of Bodom också.

Sjukt bra band ju, go Rockstar!

Medlem

Bra jobbat


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Härligt soundtrack! Kanske blir ett köp ändå...även fast jag inte riktigt diggade IV


signatur

War never changes.

Medlem

Dlc är 2 gb stort ! Och innehåller bla ett coop multiplayer läge, ca 8 nya vapen och 20 nya fordon(mc och bilar).

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=611458

Inaktiv

Jag får det till 6 nya vapen:

Granatkastaren, "assault shotgun", biljardkön, rörbomben, det avsågade hagelgeväret samt en automatisk 9 mm. Detta enligt den officiella hemsidan.

Vad gäller fordonen så kommer det 17 nya motorcyklar och minst fyra nya bilar.

Medlem
Skrivet av anon_35747:

Jag får det till 6 nya vapen:

Granatkastaren, "assault shotgun", biljardkön, rörbomben, det avsågade hagelgeväret samt en automatisk 9 mm. Detta enligt den officiella hemsidan.

Vad gäller fordonen så kommer det 17 nya motorcyklar och minst fyra nya bilar.

Riktigt coolt :). Och det ryktas om att en av bilarna ska vara GRYMT snabb.

Inaktiv
Skrivet av Elit-mannen:

Riktigt coolt :). Och det ryktas om att en av bilarna ska vara GRYMT snabb.

Jag hoppas på en ny Cheetah eller Stinger. 8)

Medlem
Skrivet av anon_35747:
Skrivet av Elit-mannen:

Riktigt coolt :). Och det ryktas om att en av bilarna ska vara GRYMT snabb.

Jag hoppas på en ny Cheetah eller Stinger. 8)

Haha, ja :). Det första jag tänkte på var Cheetah faktiskt :). Vill ha en sådan vid flygplatsen och köre free mode med en vän som har en ny snabb mc och fronta. Undra hur långt han skulle flyga om vi båda maxade våra fordon... Aj aj aj...Stackars kropp när den smackar ner i asfalten.

Är iaf sjuuukt taggad. Första jag ska göra är att gå mot en vägg så man får se närbild på Johhny i ansiktet och bektrakta hans tjusigt sneda näsa :).

Medlem
Medlem

Någon som kan räkna ut när Lost and the damned släpps på nätet svensk tid ? Jag fick det till 09.00 på tisdag morgon, men då är jag värdelös på det där med tider...

"Starting February 17th, 2009 worldwide at 3:00 AM Eastern Standard Time" Så står det på deras hemsida iaf.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Någon som kan räkna ut när Lost and the damned släpps på nätet svensk tid ? Jag fick det till 09.00 på tisdag morgon, men då är jag värdelös på det där med tider...

"Starting February 17th, 2009 worldwide at 3:00 AM Eastern Standard Time" Så står det på deras hemsida iaf.

Verkar stämma rätt bra. Kul att EU blir "först ut" (är nog inte så många US-nissar som kan vara uppe och leka vid kl 03 en vardag)!


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av r4z0r:
Skrivet av Elit-mannen:

Någon som kan räkna ut när Lost and the damned släpps på nätet svensk tid ? Jag fick det till 09.00 på tisdag morgon, men då är jag värdelös på det där med tider...

"Starting February 17th, 2009 worldwide at 3:00 AM Eastern Standard Time" Så står det på deras hemsida iaf.

Verkar stämma rätt bra. Kul att EU blir "först ut" (är nog inte så många US-nissar som kan vara uppe och leka vid kl 03 en vardag)!

Nej precis :)...Ska bli kul, ska bli kul att höra om det är nå riktigt heavy ljud i bågen man kör!

Medlem

det finns uppe nu. tankar as we speak

1
Skriv svar