World of Goo nu även till Linux

Robot
Medlem
World of Goo nu även till Linux

Neeeeth!


signatur

Jäh..

Medlem

Varför finns det ingen recension på FZ? Det här är ett helt fantastiskt spel.

Medlem

Nice! Tankar hem det direkt, om jag någonsin får för mig att köra linux i framtiden så vill jag inte vara utan World of Goo.

Btw, för er som redan köpt spelet, Mac och Linux filerna går att hämta genom länken man fick när man köpte spelet.

Inväntar inlägg från @Hockey Stick om hur bra spelet är...

Redaktör
Skrivet av scroooge:

Varför finns det ingen recension på FZ? Det här är ett helt fantastiskt spel.

Vi hann inte med under höstruschen. Men vi kompenserade genom att ge det en sextondeplats på årsbästalistan.


signatur

Ska absolut köpa det här spelet så snart jag får en slant över. Funderar på vilken version bara, PC eller Wii?

Medlem

Tufft, köpte Windowsversionen i höstas och det är verkligen ett bra spel

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Ska absolut köpa det här spelet så snart jag får en slant över. Funderar på vilken version bara, PC eller Wii?

Båda ska vara väldigt bra, Wii versionen är billigare däremot har jag för mig (och man får använda wiimotion).

Medlem

Spelet äger! En pärla åt linuxfolket.
Folk måste ju dessutom passa på att ladda ner spelets excellenta soundtrack.

Medlem

hmm, filnamnet ser nästan ut som "world of good emo", aja, lite skadad är man visst.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Fantastiskt bra initiativ av 2D Boy.

Om det kommer fler "native" spel till GNU/Linux så kanske det är dags att återuppta pc-spelandet istället för att bara sitta och vänta på konsoltitlarna.

Medlem

Detta är ett skit bra spel! Om någon vet hur man får tag på mycket goo balls så säg det för jag har klarat "campaignen" och har inte så värst många ändå.

Inaktiv

Det är enkelt att komma igång, svinkul,Klurigt och stilrent.

170:- är en skitbra deal och 2dBoys förtjänar verkligen pengarna.

Inaktiv

Yep, grymt spel och 170 kr är inga pengar för det.

Helt klart värt, och så slipper man boota om för att spela också

Inaktiv
Skrivet av Theronguard:

Detta är ett skit bra spel! Om någon vet hur man får tag på mycket goo balls så säg det för jag har klarat "campaignen" och har inte så värst många ändå.

Du får spela om banorna och försöka klara dom genom att använda så lite goo som möjligt.

Fantastiskt spel, alla borde köpa det och alla kan nu köpa det.

1
Skriv svar