Vibrationer i chassi

Inaktiv
Vibrationer i chassi

Vibrationer i chassi

Tja, det är så här att mitt chassi ”burrar” i ojämn takt. Mycket störigt och detta skulle jag klassa som vibrationer i chassiet. Jag har dragit ut diskarna så det är inte de som stör, inte heller cd spelaren så måste vara en fläkt? Det är en hyffsat ny dator så jag har av intresse att lösa detta. Där sitter också 4 st gummifötter undertill men de är ganska hårda. Jag har läst att det är där man brukar kunna lösa det. Har ni någon bra sida/affär där man kan köpa sådana fötter eller annat tillbehör för lindra detta problem?

Vh Danne

Medlem
Skrivet av lovegren:

Vibrationer i chassi

Tja, det är så här att mitt chassi ?burrar? i ojämn takt. Mycket störigt och detta skulle jag klassa som vibrationer i chassiet. Jag har dragit ut diskarna så det är inte de som stör, inte heller cd spelaren så måste vara en fläkt? Det är en hyffsat ny dator så jag har av intresse att lösa detta. Där sitter också 4 st gummifötter undertill men de är ganska hårda. Jag har läst att det är där man brukar kunna lösa det. Har ni någon bra sida/affär där man kan köpa sådana fötter eller annat tillbehör för lindra detta problem?

Vh Danne

kjell & company har allt:D

www.kjell.com


signatur

B lup

Medlem

i min gamla dator satt den ena sidan av chassit lite cheft och det vibrerade utav bara helvete på grund av grafikkortsfläkten.

1
Skriv svar