Left 4 Dead för halva priset

Medlem
Skrivet av Orio:

Varför inte köpa från g2play.net för 132~kr?

Ännu billigare än steam.

Oj, trevliga priser. Kan man lita på den butiken då?

Inaktiv
Skrivet av zZGurraZz:
Skrivet av Orio:

Varför inte köpa från g2play.net för 132~kr?

Ännu billigare än steam.

Oj, trevliga priser. Kan man lita på den butiken då?

håller med,

någon som har handlat härifrån, funderar på att köpa orangebox + l4d?

Man kanske ska chansa , inte så dyrt ändå:P

Medlem

hmm intressant...

L4D ligger på 127:- här

Någon som handlat härifrån innan?

Medlem

Left 4 Dead är sjukt kul om man hittar bra och roligare att spelare att tramsa runt med. Teamspeak är ett måste.

Jag har inte spelat någon kampanj på hur länge som helst, eftersom Versus är det överlägset roligaste spelsättet.

Visst, vi börjar bli lite småless på de två kampanjer som det går att köra Versus i (man kan fixa de andra också om man är händig), men att det hållit såpass länge som det gjort är imponerande.

Vad som gör spelet så kul är att man MÅSTE ha bra samarbete med sina medspelare, annars är man rökt. Det gäller både som survivors och infected. De som kör sitt eget race och leker rambo har inte bara ihjäl sig själv på nolltid, utan troligtvis sina medspelare också, och blir således inte särskilt långlivade, varken i spelet eller som medspelare.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:
Skrivet av zZGurraZz:
Skrivet av Orio:

Varför inte köpa från g2play.net för 132~kr?

Ännu billigare än steam.

Oj, trevliga priser. Kan man lita på den butiken då?

håller med,

någon som har handlat härifrån, funderar på att köpa orangebox + l4d?

Man kanske ska chansa , inte så dyrt ändå:P

Om du chansar får du gärna återkomma hur det gick.

Inaktiv

Tycker g2play.net verkar lite suspekt. Butiken "här" där det kostar 127kr är säkert suspekt också.

Medlem

L4D är underbart kul. Man kan lätt sänka lika många timmar i det som andra FPS.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av semjonov:

Tycker g2play.net verkar lite suspekt. Butiken "här" där det kostar 127kr är säkert suspekt också.

Om man läser runt på forums, så fungerar shoppen ganska bra, och steam verkar redan veta om att denna verksamhet finns till.

Medlem

Det bygger på att man har några polare att spela med eller hittar en bra steam group annars blir det snabbt frustrerande och långtråkigt. Folk på publics är ju som bekant ofta idioter...
Bra spel dock, inte Valves fel att hälften spelarna är IQ-befriade.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Det blev ett köp. Sitter och övertalar polarna att köpa det nu också, som tidigare nämnt: Folk på internet är oftast idioter

lwf
Medlem

Så då har jag köpt L4D på G2PLAY och det var ingen bluff! Bifogar en skärmdump som bevis. Ni får tro vad ni vill, jag är nöjd i vilket fall.

http://img3.imageshack.us/img3/9551/g2playbz3.png

Sådär, nu fungerar länken också.

Inaktiv

hahah det fungerar ,,,, sitter och laddar ner tf2 nu ,,,,,,,

Ska först pröva spelet sedan så köper man väl l4d också:P

lwf
Medlem

Bra köp, TF2 och The Orange Box är helt klart värt fullpris men det är ju inte fel att köpa billigt heller.

Medlem
Skrivet av robineng:

Underbart spel!

Men jag tycker inte om det kanske!

Inaktiv

Jag kan säga att jag precis köpt l4d också ,,,,, allt som allt blev det ungefär 200 kr ,,, (orangebox + l4d:P)

Köpte L4D från http://g2play.pl nu jag med, funkade jättebra. Installerar spelet nu i Steam.
Tänk.. om folk bara lärde sig att billiga spel = mer köp. Snacka om att utrota piratkopieringen. Jag vet att det hjälper för min del iallafall..

Medlem
Skrivet av Qale:

eumh de hade demo helg?? innan realese

Jag kanske missade den?

Medlem

Kliar i köpfingret, men är detta helt lagligt? Så dom inte börjar banna steam konton och så förlorar man sina andra spel med.

Medlem

Förbannat, köpte via dyr-steam istället för den där g2play-sidan. :/
Får köpa orange box där iaf, grymt bra pris!

Medlem

Kan påpeka att jag nyss köpte The Orange Box från g2play, och fick en falsk Steam-nyckel. Så kan för tillfället avråda er från att köpa därifrån då det verkar vara en scam.

/MB

Medlem

Ni kan köpa en Left 4 Dead-nyckel för €11,95 härifrån: http://g2play.pl/c/en/28/2/1/0/long/left+4+dead.html

lwf
Medlem
Skrivet av MB?:

Kan påpeka att jag nyss köpte The Orange Box från g2play, och fick en falsk Steam-nyckel. Så kan för tillfället avråda er från att köpa därifrån då det verkar vara en scam.

/MB

Skicka ett mail till dem och hör efter. Vi har i alla fall minst 4 lyckade köp bara i den här tråden så helt bluff och båg kan det inte vara.

Inaktiv

Happ testade beställa ett L4D key skit. inte fått nått bekräftelse mejl än väldigt buggig sida.
gjorde ett paypal konto som kommer ta 3 dagar att bekräftas, seg sak. hoppas att man inte blir av med alla pengar på kontot iaf^^
Då drar jag ner till polen och kapar deras bluffskit

Medlem
Skrivet av lwf:
Skrivet av MB?:

Kan påpeka att jag nyss köpte The Orange Box från g2play, och fick en falsk Steam-nyckel. Så kan för tillfället avråda er från att köpa därifrån då det verkar vara en scam.

/MB

Skicka ett mail till dem och hör efter. Vi har i alla fall minst 4 lyckade köp bara i den här tråden så helt bluff och båg kan det inte vara.

Skickade ett mail till dem tidigare om problemet, så jag hoppas att jag får ett svar snart.

Inaktiv
Skrivet av PfEffE:

Happ testade beställa ett L4D key skit. inte fått nått bekräftelse mejl än väldigt buggig sida.
gjorde ett paypal konto som kommer ta 3 dagar att bekräftas, seg sak. hoppas att man inte blir av med alla pengar på kontot iaf^^
Då drar jag ner till polen och kapar deras bluffskit

Du behöver inte ha ett paypal konto ,,, det räcker med att du bara fyller i dina uppgifter på deras sida,(du betalar bara genom dem)

för mig tog det mindre än 1 minut för att köpa båda spelen.

Medlem

Kollade på Steams forum om den där g2play sidan, här verkar vara det officiella svaret:
http://img204.imageshack.us/img204/9953/g2playnotlegitmu4.png

... med andra ord, fungerar det så visst. Gratulerar. Om inte så är det antagligen pengar bortkastade med tanke på att det inte är en riktig licensierad försäljare.

Inaktiv
Skrivet av Fletchett:

Kollade på Steams forum om den där g2play sidan, här verkar vara det officiella svaret:
http://img204.imageshack.us/img204/9953/g2playnotlegitmu4.png

... med andra ord, fungerar det så visst. Gratulerar. Om inte så är det antagligen pengar bortkastade med tanke på att det inte är en riktig licensierad försäljare.

Saken är den att de inte kan se om serial koden kommer ifrån ett riktigt spel eller inte, men sedan när man behöver hjälp med just det spelet så lär man inte få någon hjälp. bara det som jag kan se som nackdel

Inaktiv

Vad för betalningsätt använde ni då? jag testade paypal men väntetid 3 dagar för ett lösenord skit.
testade dock en annan betalsak som det stog transaction complete osv fick ordernr med mera, men still inga cash dragna från kontot eller nått bekräftelse mejll.

Inaktiv

Om ni väljer att betala med payson- visa -mastercard alternativet så skickas du direkt till en sida där du måste fylla i din adress + kortinformation. efter du har skrivit in allt trycker du på ok sedan skickas du tillbaka till g2play och trycker ok där med, sedan så är det färdigt, och du får en kod.

Ska inte ta mer än 1 minut.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Om ni väljer att betala med payson- visa -mastercard alternativet så skickas du direkt till en sida där du måste fylla i din adress + kortinformation. efter du har skrivit in allt trycker du på ok sedan skickas du tillbaka till g2play och trycker ok där med, sedan så är det färdigt, och du får en kod.

Ska inte ta mer än 1 minut.

Payson? Ser bara:

- eMail delivery
- PayPal Express - MasterCard-Visa

Men man vill ju inte ge ut kortinformationen till själva siten. Då är det väll via ett PayPal-konto som gäller?

123
Skriv svar