Anarchy Online utökas

Medlem
Anarchy Online utökas

Inte för att jag har spelat det, men det är riktigt najs att det fortfarande lever

Medlem

Om det här spelet har lyckats överleva i 8 år då kan man ju tänka sig hur länge WoW kommer att leva.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Om det här spelet har lyckats överleva i 8 år då kan man ju tänka sig hur länge WoW kommer att leva.

Finns ju betydligt äldre MMORPGs som fortfarande lever... t ex Ultima Online som börjar närma sig 12 år nu.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Hardboiled15:

Om det här spelet har lyckats överleva i 8 år då kan man ju tänka sig hur länge WoW kommer att leva.

Finns ju betydligt äldre MMORPGs som fortfarande lever... t ex Ultima Online som börjar närma sig 12 år nu.

Jo det vet jag men det spelet var ju riktigt stort på sin tid men Anarchy Online blev en flopp. Så därför tycker jag att det är imponerande att det här spelet har lyckats överleva i 8 år.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Minns hur lyrisk jag blev första gången jag satte fötterna på Rubi-Ka. Ett av mina favoritspel, absolut. Men väntar nog på den nya grafikmotorn innan det är dags att återvända.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av robineng:
Skrivet av Hardboiled15:

Om det här spelet har lyckats överleva i 8 år då kan man ju tänka sig hur länge WoW kommer att leva.

Finns ju betydligt äldre MMORPGs som fortfarande lever... t ex Ultima Online som börjar närma sig 12 år nu.

Jo det vet jag men det spelet var ju riktigt stort på sin tid men Anarchy Online blev en flopp. Så därför tycker jag att det är imponerande att det här spelet har lyckats överleva i 8 år.

Att säga att det blev en flopp är väl att ta i.

Medlem

Lanseringen av AO var rätt misslyckad men i det stora hela är det definitivt ingen flopp.

Inaktiv

Man kaske skulle ta och damma av sin fixer igen. Det är förstås, när man har många trevliga minnen från ett spel blir det ofta en besvikelse när man kommer tillbaka efter en lång pause. Det blir aldrig som man minns det... men rackans va roligt AO var.

Medlem

Ska också lägga in det igen men först när de uppdaterat med den nya grafikmotorn och inte pga ny expansion. Har också fina minnen från AO :).

Medlem

Lira det och lär er för satan det är bra tycker jag, klassiker alltså, tar sin tid men du kommer älska det förr lr senare.


signatur

//monster

Medlem

jag har aldrig hör om deta spelet det värka ok men grafiken suger


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

1
Skriv svar