LasseMajas detektivbyrå - Kameleontens hämnd

Robot
LasseMajas detektivbyrå - Kameleontens hämnd

Det är inte varje dag som vi ger oss i kast med att testa spel riktade till barn. Men i dag är en sådan dag och vi har satt Edvin, 6 år, på att ge oss ett expertutlåtande om LasseMajas detektivbyrå - Kameleontens hämnd.


Medlem
Recenserat - LasseMajas detektivbyrå

Hehe, kul recension


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Tummen upp för en recension som denna. Bra initiativ att kika på spel som lämpar sig mer för den yngre generationen.

Inaktiv

Bra initiativ.

Medlem

hehe, smart ide. det finns väl ett antal personer som har barn här och undrar över om spelen är värda att köpa till barnet.

Medlem

Att hitta bra barnspel är nog det svåraste som finns. Så allting som kan hjälpa till är bara bra...

Medlem

fz år 2009.................

Medlem
Skrivet av DreadX:

fz år 2009.................

Vad har årtalet med saken att göra? Spelen ska väl recenseras oavsett vad datum det råkar vara?

Medlem

Jag gillar att de har återanvänt ansikten. xD

Åh, jag minns när jag var 6 år och spelade Doom och Monkey Island nere i källaren på en 15-tums CRT.. Det var tider det.

Medlem

hahahha det här kammade hem högre betyg en far cry 2

Inaktiv
Medlem

Bra recension!

Medlem

Bra recensioner, kommer behöva mera sånna här recensioner när sonen min blir äldre


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

What about the graphics!??! Är det som Far Cry 2 eller?

Medlem

hehe rolig speltitel med tanke på att Lassemaja är ett allmänt känt fyllo här i stan

Medlem

Underbart initiativ med recensioner av barnspel. Är ofta husdatanom åt syster och hennes man och kommer säkert få ge dem råd på spel när deras döttrar blir några år äldre. Mera sånt här, för jag verkar inte vara den ende här med barn/syskonbarn i behov av spel!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Älskade att läsa böckerna


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Awesome det här ska jag skaffa åt min syster.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

När jag såg att LasseMaja hade recenserat förberedde jag mig på att skriva ett inlägg om hur irrelevant en vuxens syn på barnspel är då barn upplever spel annorlunda och inte utifrån samma kriterier, och så ser jag till min förvåning ett det ÄR ett barn som recenserat spelet. Tummen upp för FZ.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Skönt testsystem för det spelet

Medlem
Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av DreadX:

fz år 2009.................

Vad har årtalet med saken att göra? Spelen ska väl recenseras oavsett vad datum det råkar vara?

hu? jag menar bara att för 10 år sen skulle jag aldrig ha trott att fz skulle förvandlas till att recensera sån här skit

Medlem
Skrivet av DreadX:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av DreadX:

fz år 2009.................

Vad har årtalet med saken att göra? Spelen ska väl recenseras oavsett vad datum det råkar vara?

hu? jag menar bara att för 10 år sen skulle jag aldrig ha trott att fz skulle förvandlas till att recensera sån här skit

du kanske inser att spelet förmodligen inte är riktat till dig? Kul att fz varierar sig i sina recensioner!

kan förresten tipsa om att mullemeck är bästa barnspelen all time (iaf mullemeck bygger båtar/bilar)!

Medlem
Medlem

tyvärr bara deathmatch atm, men det kommer nog ctf senare ;P

Medlem

Personligen tycker jag att det var på tiden. Att skaffa en större bredd inom recensioner ser jag inga som helst problem över. Jag vet att det finns äldre läsare här på fz som har barn. Och för att inte tala om alla som har en systerson/brorson?

Alla ni som gråter eller kommer gråta över detta, på vilket sätt får detta er att bli förargad, uppretad, ilsken, upprörd.. Ni förstår nog.

Det kanske handlar mer om ett stridslystet beteende som måste ut på något sätt och det bästa ni har till hands är fz's forum.

Hur som helst, klockrent grabbar!

Medlem

Hahahh teh fack?

Roligt att läsa igenom iaf

Medlem

Bra recension!

Inaktiv
Skrivet av DreadX:
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av DreadX:

fz år 2009.................

Vad har årtalet med saken att göra? Spelen ska väl recenseras oavsett vad datum det råkar vara?

hu? jag menar bara att för 10 år sen skulle jag aldrig ha trott att fz skulle förvandlas till att recensera sån här skit

För 10 år sen så fanns det enbart quakenyheter på FZ

Medlem

nu vet jag inte om så många av FZs läsare är 6 år men det är roligt och intressant iallafall. Bra att ni switch things up lite.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar