Vilket grafik kort?!?

Inaktiv
Vilket grafik kort?!?

Radeon 9800 PRO
eller
Radeon HD2600XT

Vilket grafikkort skulle ni ha köpt? å vilket e bäst?.


signatur

||PowerColor Radeon HD 2600 XT 512MB|| AMD athlon 64 x2 dual core Processor 6000+|| Corsair Value 1gbx2|| Abit An52||

Medlem

driver du med mig?

Inaktiv
Skrivet av St0ned:

driver du med mig?

Emm:P Alltså ja bara undrar:P varför skulle ja driva me dej? Ja ser ingen större skillnad... Vilket skulle du föredra??!?


signatur

||PowerColor Radeon HD 2600 XT 512MB|| AMD athlon 64 x2 dual core Processor 6000+|| Corsair Value 1gbx2|| Abit An52||

Medlem

Sånt här hör inte hemma i Köp & själv, tråd flyttad.

Medlem

funderar du på att köpa ett utav dom?

Radeon 9800 PRO kom år 2004

Radeon2600XT kom år 2007

så vilket tror du är bäst?

om du ska köpa det nyare kortet så lär du köpa ett nytt moderkort! efterssom det använder Pci -Express 16x
om du nu inte har en så pass ny dator som har pci-express?

det gammla kortet använder AGP
bara äldre datorer har denna formfaktor..

mvh...

Inaktiv

Fast nu finns ju 2600XT för AGP också...


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

9800Pro såklart.

Nostalgi > HD-Serien


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

han kanske menar nVidia 9800:P fast nvidia använder inte "pro" betäckningen åsså har de inte kommit ut än hehehe sen skulle ja tippa på att lirarn inte har en aning om sånt

Inaktiv
Skrivet av mirlamoooo:

han kanske menar nVidia 9800:P fast nvidia använder inte "pro" betäckningen åsså har de inte kommit ut än hehehe sen skulle ja tippa på att lirarn inte har en aning om sånt

Haha=P ne alltså de e min pappa som anväder kollar runt på internet å forum å sånt igenXD han byggde datorer som fan innan 00. sen blev de för mycket så han försöker komma igång igenXD så e det.. men ni behvöer inte skriva mer på denna trådXD han hitta nåt förut som han skulle läsa å skitXD haha får se om de blir nå nytt data bygge för han


signatur

||PowerColor Radeon HD 2600 XT 512MB|| AMD athlon 64 x2 dual core Processor 6000+|| Corsair Value 1gbx2|| Abit An52||

Medlem

säg åt han att besöka forumet på www.sweclockers.se

där har han en hel del tips och tricks..

mvh...

1
Skriv svar