Microsoft öppnar butiker

Robot
Medlem
Microsoft öppnar butiker

It begins...


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

And so it begins!

Medlem

Har man nån stanns att vända sin vrede på alla skitprodukter..

Inaktiv

Tror verkligen Microsoft att folk kommer tråna efter deras produkter lika som folk verkar göra med Apples produkter? Tror inte att det smittar av sig, ens med Windows 7.

Sämsta jobbet i sverige om deras butiker kommer hit lär nog ändras från att spotta på burgare på McDonalds till att lura folk på Vista-skadade datorer.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Layout på Microsoft store:
1 kassa för varor.
10 kassor för returer och garantiärenden.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Sito:

Layout på Microsoft store:
1 kassa för varor.
10 kassor för returer och garantiärenden.

Höhöhöhöhö

Lägg ner skitsnacket.

Medlem

Förväntar dom sig verkligen att folk ska komma in i butikerna och vara helt betagna av Windows 7 och Office eller? På en dator från [insert random OEM] dessutom?

Medlem

Det hade varit tufft om de hade använt Surface i varje kassa.

Medlem

ahhh the end is near!

ptr
Medlem
Skrivet av lasershock:

Det hade varit tufft om de hade använt Surface i varje kassa.

true that!

Inaktiv
Skrivet av DirtyAnders:

Tror verkligen Microsoft att folk kommer tråna efter deras produkter lika som folk verkar göra med Apples produkter? Tror inte att det smittar av sig, ens med Windows 7.

Sämsta jobbet i sverige om deras butiker kommer hit lär nog ändras från att spotta på burgare på McDonalds till att lura folk på Vista-skadade datorer.

FYI har Microsoft utsetts till sveriges bästa arbetsplats 3 år i rad...

Inaktiv

Problemet blir ju att de inte har lika mycka saker som Apple att fylla en hel affär med, blir X-Box, lite vista kartonger och lite tangentbord. De kan ju inte sälja datorer eftersom att de inte har några egna :S.

Medlem

Jadu.. stackarna som ska få stå i deras butiker.. fyfan alltså vet inte riktigt vad de skulle visa heller? Jag menar, de tillverkar ju bara digitala produkter, då är det väl lättare att visa det genom typ varenda försäljare som ändå säljer deras produkter?

aja vi ser väl hur de går!

Medlem

att ha en futuristisk mp3 spelare som visar en windows loga när man startar den. yay...

Inaktiv
Skrivet av Sito:

Layout på Microsoft store:
1 kassa för varor.
10 kassor för returer och garantiärenden.

Sito man visste ju redan direkt att du skulle lägga en sån där kommentar. Tänkte direkt när jag såg nyheten.

OnTopic..

Det står ju att dom ska öppna några butiker.. dom vill väl försöka och kolla om det verkligen fungerar.

Kommer dom till Sverige så ska jag lätt hoppa in där!

MFC
Medlem

FAIL!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Förstår inte varför så många klagar på Microsoft produkter jag har haft en mus från MS den var billig och funkade skit bra att spela med och just nu har jag ett MS tangentbord var billigt och funkar utmärkt inga som helst anmärkningar. Fast nu är det nog för att jag har haft tur antagligen lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Xbox 360
Xbox 360 spel (inklusive andra försäljares, tror jag kommer finnas)
Tagentbord
Musar
Operativsystem

Säkert något mer också, tror det kan bli en rätt bra affär iaf, Sitter själv med en microsoft-tagentbord. funkar utmärkt.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Förstår inte varför så många klagar på Microsoft produkter jag har haft en mus från MS den var billig och funkade skit bra att spela med och just nu har jag ett MS tangentbord var billigt och funkar utmärkt inga som helst anmärkningar. Fast nu är det nog för att jag har haft tur antagligen lol.

Hehe heller hur. Jag förstår inte varför.. det enda dom kan säga är att " M$ suger ".

Alla mina produkter från Microsoft fungerar som dom ska. Och blir det något fel finns det en support som fungerar.

Medlem

jag suger också men jag öppnar inga butiker för det!

Medlem

hoppas på spel som är billiga


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Detta "suger" grupptryck går mig på nerverna...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

lol haha vilket skämt

Inaktiv
Skrivet av Dogge:

FYI har Microsoft utsetts till sveriges bästa arbetsplats 3 år i rad...

Källa för ditt påstående? Dessutom syftade jag på Microsoft butikerna, tänk alla finniga 14åringar som kommer in och gnäller om dittan och dattan?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

MFC
Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Dogge:

FYI har Microsoft utsetts till sveriges bästa arbetsplats 3 år i rad...

Källa för ditt påstående? Dessutom syftade jag på Microsoft butikerna, tänk alla finniga 14åringar som kommer in och gnäller om dittan och dattan?

http://www.microsoft.com/sverige/pr/articles/2008/080414_sver...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

personligen tycker jag det är fel tid att starta en butikskedja. Fast dom kanske vill sälja lite nötter o choklad också.. som Siba o Onoff gör hahahaha


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

För de som inte fattar så är detta mycket bra nyheter även om man inte gillar Microsoft. Fler jobb välkomnas varmt. Men vad vet p13 WoWkids om arbete?

Medlem

Ska dom bara sälja operativsystem då?

12
Skriv svar