Dreamlords drar in på sin femte era

Robot
Medlem
Dreamlords drar in på sin femte era

Helt missat det här spelet?

Medlem
Skrivet av Fisse:

Helt missat det här spelet?

Samma här


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Azet:
Skrivet av Fisse:

Helt missat det här spelet?

Samma här

Då var vi tre. Blir nog att testa det imorgon, om man inte får något bättre för sig.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Har testat det ganska bra men det som är dåligt enligt mig är grafiken fast den duger.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

hur kan ni ha missat dethär? har ju varit uppe på FZ minst två gånger innan, jag själv har betatestat det både i första och andra utgåvan, har inte spelat på länge nu då det tog för mycket tid dock. Kanske blir att dra igång nu igen då

I övrigt så var det ett bra spel när jag spelade senast, oerhört trevligt om du gillar spel som Utopia et.c.

Medlem

Spelet har dykt upp då och då men jag har aldrig tagit mig tid att pröva det. Ska se om jag kan dra ihop några polare och testa det.

Medlem

Tja, gratis är ju alltid gott.

Medlem

Det här med microtrasaktioner tilltalar mig, istället för som i wow där man betalar för att få grinda så kan man här betala för att slippa just de där tråkiga bitarna. Samt att man kan bestämma själv hur mycket man vill att det ska kosta, t ex spelar jag inte på en månad behöver jag inte heller betala något den månaden.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

går efter teorin gratis spel alltid suger


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Spelet har dykt upp då och då men jag har aldrig tagit mig tid att pröva det. Ska se om jag kan dra ihop några polare och testa det.

gör dig själv en tjänst och rör inte vid detta spel, helt värdelöst hahaha slöseri med tid imo.

jag finner ingen logik i styrsystemet, det bör arbetas om, förvirrar mer än gör nytta. När det kommer till det grafiska så är det rätt sjaskigt, men sen alla patchningar, jösses.. börjar du från scratch så se till att ha ditt nick eller pass på ctrl+c.. du behöver nämligen logga in för varje enskild patch som ska laddas och installeras.

jag gilla då inte detta iaf, tog bort mitt acc illa kvickt.:up:

Medlem

det blir att dra ner och prova detta.

hojta om ni är ett gäng som sitter på vent och spelar, jag har inga vänner.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

http://www.youtube.com/watch?v=uHp2Mtj7QGo tutorialen där man ser mer hur spelet är att spela mer än i camera flybys trailern.

Medlem

Köpte det när det släpptes. Spelade i 3 timmar innan det åkte i den digitala papperskorgen. Det var inte alls vad jag förväntat mig. :/

1
Skriv svar