StarCraft 2-beta blott månader bort

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Var skitkul, men jag undrar vet ni om Diablo III har kul Singleplayer ? Har det som släppts nån info om det?

Nej, dom försöker göra det så tråkigt som möjligt om man spelar själv..


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

åhå.. Nu längtar jag, har sett fram emot att testa betan, ska nog nästan lägga ner hela min själ i att komma med i Betan

Och angående deras nya MMO.. undra vad det blir för något, bara det inte blir ett nytt wow, World of diablo eller World of starcraft eller något.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Känner mig inte så värst sugen på SC2 längre.. men det skall testas i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

NIB
Medlem

Hur kan Starcraft II vara "nära" när bara betan är månader bort?

Första spelet blir Terrans, yay... *zzzz*

Medlem

De har arbetat på spelet i snart 6 år....

Medlem

hoppas att betan släpps på steam som dawn of war 2 gjorde

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Var skitkul, men jag undrar vet ni om Diablo III har kul Singleplayer ? Har det som släppts nån info om det?

Jag skulle vilja påstå att med få undantag så är single player det enda de släppt information om.
Kolla in [http://www.blizzard.com/diablo3/?rhtml=y], där finns en hel del smaskiga videos och screenshots plus lite allmän info om spelvärlden osv.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

måste terraner vara först ut .. slår vad om att de släpper zergerna sist vilket ät trist det är ju dom jag vill spela allra mest. men iallfall skönt att nått är på g till slut.. "For the swarm!"

Medlem

De släpper Terran först, sedan Zerg och sist Protoss. En liten hint om hur Starcraft II kommer att sluta.

Medlem

Fett nice med SC2. Jag tror att dom kommer släppa Sc2 innan diablo 3 faktist. Men gå in på hemsidan så kanske det står mera.

12
Skriv svar