Multiplayer i The Lost and Damned

Robot
Medlem
Multiplayer i The Lost and Damned

Får se om man ska köpa det.. 180kr är ju inte så farligt..
Dock har man knappt spelat GTA IV sen i Maj.

Medlem
Medlem

Detta låter riktigt nice, man får hoppas att det smyger upp sig på GFWL marketplace nån gång i framtiden.

Medlem

Witness Protection låter ruskigt kul.

Medlem

Kommer bli riktigt kul


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Soft...

Microsoft - Xbox Live 360 Guldkort i 3 månader

Microsoft - Xbox 360 Live Points (2100points)

På tisdag så slår jag till.. nån som vet om jag behöver GTA IV skivan i eller hur fungerar det?

Qjt
Medlem

Börjar bli sjukt sugen på detta. Witness Protection verkar ju grymt.

Medlem

Kommer bli awesöme

Medlem

Witness Protection och Own the City låter nice! Kul att de vågar bryta sig ut ur CTF och DM och komma med något nytt. Förstår inte varför andra spelserier inte lägger lite tid på att uppfinna roliga spellägen. Rabbit och Hunters ftw!

Medlem
Skrivet av Qjt:

Börjar bli sjukt sugen på detta. Witness Protection verkar ju grymt.

Skrivet av showerguy:

Soft...

Microsoft - Xbox Live 360 Guldkort i 3 månader

Microsoft - Xbox 360 Live Points (2100points)

På tisdag så slår jag till.. nån som vet om jag behöver GTA IV skivan i eller hur fungerar det?

Ja antagligen.


signatur

B lup

ptr
Medlem

men fortfarande, måste jag köpa microsoft poäng först i någon butik för att sedan köpa via live eller kan man slänga fram visa-kortet direkt när man är i "live-butiken"?

Medlem
Skrivet av ptr:

men fortfarande, måste jag köpa microsoft poäng först i någon butik för att sedan köpa via live eller kan man slänga fram visa-kortet direkt när man är i "live-butiken"?

Du kan köpa poäng direkt på Xbox 360:n, köpte 2000 poäng ca 200kr, passade på att köpa ett arcade spel för 400p.

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Qjt:

Börjar bli sjukt sugen på detta. Witness Protection verkar ju grymt.

Skrivet av showerguy:

Soft...

Microsoft - Xbox Live 360 Guldkort i 3 månader

Microsoft - Xbox 360 Live Points (2100points)

På tisdag så slår jag till.. nån som vet om jag behöver GTA IV skivan i eller hur fungerar det?

Ja antagligen.

Om du är utan guld medlemskap så kom ihåg att du spelar gratis över internet om du är silvermedlem då Lost and the damned släpps :)...I några dagar.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av ptr:

men fortfarande, måste jag köpa microsoft poäng först i någon butik för att sedan köpa via live eller kan man slänga fram visa-kortet direkt när man är i "live-butiken"?

Du kan köpa poäng direkt på Xbox 360:n, köpte 2000 poäng ca 200kr, passade på att köpa ett arcade spel för 400p.

Ps. Kan smyga in ett tips om bra arcade spel som man kan inhandla över helgen i väntat på dlc. Duke Nukem 3d, riktigt kul att spela igen med en massa vänner på Co-Op.

Doom, kul det också att köra över Co-Op. Live eller splitscreen.

Och såklart gamla Ultimate Mortal Kombat :)...DS

Medlem

Det här kommer jag att köpa 180 kr är inte alls så farligt det verkar ju vara ett ruskigt stort DLC och 1600 poäng då får man ju råd till Worms nice att sitta och lira det online på live.


signatur

I got a Goldenshower.

ptr
Medlem

ålrajt! nice då blir det köp på dirren när det kommer

Medlem

Rätt dåligt att multiplayer lägena inte går att modda i GTA4. San Andreas multiplayer har ju blivit skit stort pga av detta. Folk som byggt alla möjliga häftiga mods som Cops & Robbers, Turfwars och Roleplay.

Medlem
Skrivet av Mack:

Rätt dåligt att multiplayer lägena inte går att modda i GTA4. San Andreas multiplayer har ju blivit skit stort pga av detta. Folk som byggt alla möjliga häftiga mods som Cops & Robbers, Turfwars och Roleplay.

En tager vad den får :).

Medlem
Skrivet av Mack:

Rätt dåligt att multiplayer lägena inte går att modda i GTA4. San Andreas multiplayer har ju blivit skit stort pga av detta. Folk som byggt alla möjliga häftiga mods som Cops & Robbers, Turfwars och Roleplay.

varför går det inte att modda?

Medlem
Skrivet av Ymer:
Skrivet av Mack:

Rätt dåligt att multiplayer lägena inte går att modda i GTA4. San Andreas multiplayer har ju blivit skit stort pga av detta. Folk som byggt alla möjliga häftiga mods som Cops & Robbers, Turfwars och Roleplay.

varför går det inte att modda?

Kan säkert nån smart männisch svara på, men typ det enda spelet med moddar är väl Unreal Tournament till PS3 ?

Är väl nåt med att det inte släpps såna där moddnings kit och rent omöjligt att fixa in på ett konsolspel. Snackar kanske goja

Inaktiv

ahh håller på att dö av längtan inför the lost and damned. ge mig nu!!!!!

Inaktiv

Fyy faaeen vad nice det här kommer att bli!

Medlem

låter som om man kan ha lite kul med nya gta

1
Skriv svar