Speltoppen vecka 6

Medlem
Speltoppen vecka 6

gör ett bra konsolspel och det säljer i ett halvår. gör ett bra pc-spel och det slutar aldrig sälja.

Avstängd

Det är inte riktigt sant, cod4 säljer fortfarande ganska bra, och det gör nog gta 4 tror jag...

Medlem

Haha grymt att CS fortfarande säljer så bra:):)

Inaktiv

Intressant att Modern Warfare säljer bättre än World at war (360)...förstår faan inte hur Cs och Wow kan sälja så bra forfarande:P:P:P

Inaktiv

Mario Kart åker upp och ner som en yo-yo.

Medlem

Var är BF2 complete collection?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av krillemeister:

Intressant att Modern Warfare säljer bättre än World at war (360)...förstår faan inte hur Cs och Wow kan sälja så bra forfarande:P:P:P

De sälger ju säkert massa på dubbel accs och shit sen samtidigt köper ju alla cs för att deras acc bli bannade.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv
Skrivet av krillemeister:

Intressant att Modern Warfare säljer bättre än World at war (360)...förstår faan inte hur Cs och Wow kan sälja så bra forfarande:P:P:P

Call Of Duty 4 - Modern Warfare - Game of the Year Edition för endast 279 kronor på webhallen.

Dessutom hade jag rea på det för 249 ett tag så då kan man ju förstå.

Inaktiv

Hmm, många steam account verkar ha blivit bannade ;o

Inaktiv
Skrivet av Heat:

Hmm, många steam account verkar ha blivit bannade ;o

Mm denna vecka har många blivit bannade. T.o.m såna som fuskade för flera år sedan. Så det var väl förmodligen ett tag att söka igenom en Id:s profil.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heat:

Hmm, många steam account verkar ha blivit bannade ;o

Mm denna vecka har många blivit bannade. T.o.m såna som fuskade för flera år sedan. Så det var väl förmodligen ett tag att söka igenom en Id:s profil.

Cheaters på onlinespel är bara äckligt.. förstår inte varför, Ska inte säga att jag inte använt cheat, men det var på ett lan och vi skulle jävlas med polarna vi lirade mot.. Ganska nyttigt också för man märker lättare vilka som fuskar sönder.

Medlem

CS slutar visst aldrig att sälja...


signatur

Rawr

1
Skriv svar