Just Cause 2-demot: nu med mindre livfuckande

Inaktiv
Just Cause 2-demot: nu med mindre livfuckande

Testade Just Cause 2-demot på riktigt igår på min PS3, det gick ju inte så bra på min dator som ni kanske kommer ihåg.

Och det här var ju faktiskt riktigt roligt. Kontrollen till fots kändes inte alls så sladdrig som på PC och fordonsstyrning verkar mycket fungera bättre med en analog spak än ett tangentbord. Sen att änterhaken och fallskärmen verkar vara det bästa som hänt sandlådegenren sen soundtracket till Vice City är ju inte heller helt tokigt. Hoppas bara att det, till skillnad från GTA-spelen, finns olika svårighetsgrader att välja på för demot framstod som sjukt enkelt. Men tål mäkta mycket skada och vid ett tillfälle stod en fiende knappt tre meter ifrån mig och sköt med sin pistol medans jag lugnt och stilla iakttog hur han missade fyra av sina fem första skott.

Men summa summarum så blir det definitivt ett köp.

Årets gadget: Änterhaken i just Cause 2?
Årets onödigaste funktion: Möjligheten att kunna springa i Just Cause 2 (pga. änterhaken)?

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Just Cause 2-demot: nu med mindre livfuckande

Det var riktigt roligt att springa runt och leka i det i en halvtimme, men det var lite lätt! Jag vill ha lite motstånd om jag har ihjäl 20-30 militärer, dom ska jaga mig tills jag önskar att jag vore död, men istället så händer inget:)

Xbox-versionen flöt på bra den med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar