Färsk information om God of War III

Robot
Inaktiv
Färsk information om God of War III

Det här ser man fram emot.

Kratos e mäktig, fo show.

Medlem

Snart är det illa om man inte skaffar en ps3!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Kratos har verkligen vuxit med uppgiften. Han har gått ifrån att vara ett projekt folk inte riktigt trodde på ifrån början. Man sa "ännu ett mainstream plattformspel".

Men sedu, Kratos platsar minsan in på the hall of fame enl mig å många andra där ute, el vad säger ni?. Tycker han förtjänar en sittplats intill någon lika storsint. Snake skulle nog bara titta upp lite försynt som han brukar på Kratos... se hans ärr, hans sargade kropp å säga "guess we both have had our share of life....or booze"

Medlem
Medlem

låter väldigt lovande... hoppas på ett superbt spel rakt igenom helt enkelt

Medlem

Insta-buy för mig. Gillade verkligen de första två spelen, inte kört Chains of Olympus dock.

Men, alltså. Jag tror nog FZ missuppfattat det där med cykloperna.
Man frammanar dem inte, man kommer kunna bestiga dem o kontrollera de som finns på "spelplanen" istället för att kötta ihjäl dem o dra ut ögat med en gång.

Medlem

Jisse vad mycket fjant det kommer ut på spelmarknaden! Inte konstigt att 90% av dagens ungdom saknar verklighetsförankring!

Medlem
Skrivet av Jonny:

Jisse vad mycket fjant det kommer ut på spelmarknaden! Inte konstigt att 90% av dagens ungdom saknar verklighetsförankring!

Hur menar du, vad gör detta spelet fjantigt?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

att spelmarknaden skulle på något sätt vara _mer_ fjantig nu än tidigare har jag väldigt svårt att tro på.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Varför är det fjantigt? Hela grejen med spel är att man ska slippa den tråkiga verkligheten och vardagen och bara försvinna in i den värld spelet bjuder på. Vill jag ha tråkig verklighet så slår jag på nyheterna eller något skit.

Medlem

Dags att lira igenom Gow1 å 2 igen snart
Instant buy iaf för mig.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av Jonny:

Jisse vad mycket fjant det kommer ut på spelmarknaden! Inte konstigt att 90% av dagens ungdom saknar verklighetsförankring!

Eller så är det kanske att några % i "din" skara har fantasi nog att inse att det är KUL!
Dra inte in "dina" 90% över "din" kant.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Jag ser verkligen fram emot det här spelet, GoW 1 & 2 är förmodligen dom två bästa hack n slash spelen som någonsin släppts.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem

Mata inte trollen.

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Jonny:

Jisse vad mycket fjant det kommer ut på spelmarknaden! Inte konstigt att 90% av dagens ungdom saknar verklighetsförankring!

Hur menar du, vad gör detta spelet fjantigt?

Inaktiv

låter ganska coolt

MFZ
Medlem

spöa hades... igen..


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

ptr
Medlem

lär avnjuta gowII ännu en gång strax innan man hoppar på det här, blir en hård förbeställning i alla fall!

Medlem

längtar, men dock efter trailern så blev jag lite besviken på hur han rörde sig..såg inte så verklig ut..

nu vet jag att detta spel är så långt ifrån verkligt som finns, men de borde ju ändå röra sig ordentligt..

Medlem
Skrivet av Hampus Erlandsson:

Hur mycket ser du fram emot Kratos äventyr?

Inte särskilt. Kul för dom som gillar genren, dock. God of War verkar ju vara välproducerat.


signatur
Medlem

Jag har inte spelat igenom de tidigare, så jag får väl försöka fixa det Men, jag längtar till detta faktiskt..

Medlem

"Hur mycket ser du fram emot Kratos äventyr?"

Så mycket så att mina fötter har exploderat.

Medlem

Är det det första God of War spelet på ps3 ?

Medlem

Ja det är de

Medlem

Köpte en PS3 80Gb för God Of War 3, Killzone 2, Resident Evil 5 och Metal Gear Solid 4 och Resistance 2!

Längtar!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

God of War är en ruskigt tråkig spelserie i en genre som inte tillför någonting. Detta blir verkligen inget köp.

Medlem
Skrivet av Remus:

Köpte en PS3 80Gb för God Of War 3, Killzone 2, Resident Evil 5 och Metal Gear Solid 4 och Resistance 2!

Längtar!!

Är det nån större skillnad i pris på ps3'or som har 40 eller 80 gig eller vad det nu är för skillnad på dagens ps3'or i hd storlek.

Tänker mest på att det är ju lätt att byta hd själv på en ps3'a och det kanske blir billigare om man köper en ps3 som har minst hd och istället köper en större hd själv.

För det blir ju för eller senare eventuellt platsbrist på en hd i storlek typ 80 gig, så en 200 gigare som man köper billigt och sätter i räcker ju ett tag.

Medlem

Jag ser fram emot God Of War 3 VÄLDIGT MYCKET!!!

Medlem

Så givet köp. Måste hitta God of War 1 så jag får alla spelen till min samling


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har ej PS3, men när detta släpps så har jag det, även om jag så skulle dö på kuppen så ska jag ha detta spel!

12
Skriv svar