Empire Interactive utvecklar Mensa-spel

Robot
Medlem
Empire Interactive utvecklar Mensa-spel

Att hamna bland dom 2 översta procenten med högst intelligenskvot i USA lär ju inte vara speciellt svårt. Med tanke på att dom flesta på den sidan Atlanten enbart hittar till kylskåpet och till den närmaste gallerian.

Undrar vad för typ av pussel det kommer bli, 2 bitars ala nöjesmassakern?!


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av PaLL3:

Att hamna bland dom 2 översta procenten med högst intelligenskvot i USA lär ju inte vara speciellt svårt. Med tanke på att dom flesta på den sidan Atlanten enbart hittar till kylskåpet och till den närmaste gallerian.

...suck...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

ro
Medlem
Medlem

Oh herregud läste Empire Interactive utvecklar Mens-spel xD
Jag bara wuuuuthhh

Medlem

Jag gissar på att spelen kommer att bli väldigt blodiga.

dkd
Medlem

Vill ha väldigt blodigt mensspel.


signatur

Ehe.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av PaLL3:

Att hamna bland dom 2 översta procenten med högst intelligenskvot i USA lär ju inte vara speciellt svårt. Med tanke på att dom flesta på den sidan Atlanten enbart hittar till kylskåpet och till den närmaste gallerian.

...suck...

Jag håller med er, det finns verkligen ett behov av att öka basintelligensen i USA . Men det mest akuta är väl ändå att lära dem att det faktiskt finns en omvärld och att respektera den finns.

Medlem
Skrivet av Endeavour:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av PaLL3:

Att hamna bland dom 2 översta procenten med högst intelligenskvot i USA lär ju inte vara speciellt svårt. Med tanke på att dom flesta på den sidan Atlanten enbart hittar till kylskåpet och till den närmaste gallerian.

...suck...

Jag håller med er, det finns verkligen ett behov av att öka basintelligensen i USA . Men det mest akuta är väl ändå att lära dem att det faktiskt finns en omvärld och att respektera den finns.

USA är ett gäng idioter dom tror att hela världen kretsar kring dom. Själv får dom håla på med allt och alla men så fort någon slår tillbaka 9/11 så ska dom spela offer inför hela världen.

Sen borde dom lägga ner deras "God Bless America" eftersom landets grundare var kraftigt emot religon ganska kul ändå att alla Amerikanare tror att USA är grundat som ett kristet land. Så om grundarna skulle höra hur Amerikanarna håller på som nu så lär dom nog ångra att dom grundade landet lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Endeavour:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av PaLL3:

Att hamna bland dom 2 översta procenten med högst intelligenskvot i USA lär ju inte vara speciellt svårt. Med tanke på att dom flesta på den sidan Atlanten enbart hittar till kylskåpet och till den närmaste gallerian.

...suck...

Jag håller med er, det finns verkligen ett behov av att öka basintelligensen i USA . Men det mest akuta är väl ändå att lära dem att det faktiskt finns en omvärld och att respektera den finns.

USA är ett gäng idioter dom tror att hela världen kretsar kring dom. Själv får dom håla på med allt och alla men så fort någon slår tillbaka 9/11 så ska dom spela offer inför hela världen.

Sen borde dom lägga ner deras "God Bless America" eftersom landets grundare var kraftigt emot religon ganska kul ändå att alla Amerikanare tror att USA är grundat som ett kristet land. Så om grundarna skulle höra hur Amerikanarna håller på som nu så lär dom nog ångra att dom grundade landet lol.

... suck.....
det alla grundare var kraftigt emot var en tyrannisk stat.
religiöst var dom flesta kristna, ett par var deister men ingen var anti-religiös.

Ontopic, låter mest som ett försök för mensa att casha in på sitt varumärke som imo är ganska oförtjänt, att kunna se div mönster på ett papper säger imo ganska lite. (ja jag vet jag är bara avundsjuk :\)


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem

Att kunna se mönster i symboler betyder bara att man kan se mönster i symboler på papper. Inget att vara avundsjuk på då det är helt värdelöst och de flesta jag träffat som är med i mensa är riktiga stolpskott. Att ha social talang är så sjukt mycket bättre än att ha en hög siffra till IQ.
Klubben för inbördes beundran.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Endeavour:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av PaLL3:

Att hamna bland dom 2 översta procenten med högst intelligenskvot i USA lär ju inte vara speciellt svårt. Med tanke på att dom flesta på den sidan Atlanten enbart hittar till kylskåpet och till den närmaste gallerian.

...suck...

Jag håller med er, det finns verkligen ett behov av att öka basintelligensen i USA . Men det mest akuta är väl ändå att lära dem att det faktiskt finns en omvärld och att respektera den finns.

USA är ett gäng idioter dom tror att hela världen kretsar kring dom. Själv får dom håla på med allt och alla men så fort någon slår tillbaka 9/11 så ska dom spela offer inför hela världen.

Sen borde dom lägga ner deras "God Bless America" eftersom landets grundare var kraftigt emot religon ganska kul ändå att alla Amerikanare tror att USA är grundat som ett kristet land. Så om grundarna skulle höra hur Amerikanarna håller på som nu så lär dom nog ångra att dom grundade landet lol.

haha, underbart roligt. Fortsätt, små barn.

1
Skriv svar