Överlevnadspaket till L4D blir kostnadsfritt

Robot
Överlevnadspaket till L4D blir kostnadsfritt
Medlem
Överlevnadspaket till L4D blir kostnadsfritt

Valve kan man lita på.

Medlem

Jag säger bara "Awsome"

Inaktiv

Det ska bli kul ge det en ny chans, tyckte coop med brorsorna var för läskigt och online och ensam för trist och läskigt.

Medlem

Sweet! 8) Bra Valve!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Så jävla underbart! Tack Valve! Ser så jävla mycket fram emot Death Toll på Versus läget! Älskar den kampanjen ute på landsbyggden och sen sista banan där man försvarar sig i den lilla stugan!

Underbart! Längtar!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Valve är och förbli goda förebilder inom spelvärlden.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Ser verkligen fram emot detta, man tröttnade ju snabbt på dom fyra orginalbanorna.

Medlem

Valve är bara för bra, de vet vad folk vill ha
Ah, oplanerat rim.

Medlem

Nice
Bra att man får lite valuta för pengarna.
Köpte mitt spel dyrt via steam, visserligen får även dom som köpte spelet fysiskt i en affär (billigare) även dom "överlevnadspaketet" gratis.

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:

Valve är bara för bra, de vet vad folk vill ha

Bra sagt!

Medlem

Jasså, gratis även till 360. Undrar hur de löste det sedan.

Inte förvånad dock. Valve vet vad de håller på med, och det bästa är att de fått makt nog att få göra det också.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Oväntat att dom släpper det gratis även på xbox 360 det trodde jag verkligen inte GJ Valve spelvärlden behöver fler spel företag som er.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

galet, många utvecklare som säkert vrider sig i förtvivland över att valve gör oss så bortskämda.

Medlem

Är ni säkra på "nya" kartor... är det inte bara 12 av de 20 kartor som följer med spelet som stödjer Survival mode? Det är iaf så jag tolkade det.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Är ni säkra på "nya" kartor... är det inte bara 12 av de 20 kartor som följer med spelet som stödjer Survival mode? Det är iaf så jag tolkade det.

Jag är inte helt säker själv, var det när jag kollade första gången men det kanske var ett önskeögonblick. Uppdaterade lite för att reflektera att vi ännu är osäkra på om det är nya eller delar av gamla. Bra uppmärksammat!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

grymt! med tanke på att spelet är för dyrt för så lite man fick med orginalet blir det najs med lite DLC ! Go Valve!

Medlem

Skönt att något bolag släpper gratis paket för engång skull..
nu släppar alla bolag halvsjaskiga och små spel där man kan köpa sig till ett ordentligt spel..sjukt

Medlem

Valve visar vägen... IGEN.
Dock tycker jag L4D skulle varit gratis från början, alla spel med mindre än fyra timmars speltid ska vara gratis!

PS. Ta mitt inlägg med en nypa salt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Valve visar vägen... IGEN.
Dock tycker jag L4D skulle varit gratis från början, alla spel med mindre än fyra timmars speltid ska vara gratis!

PS. Ta mitt inlägg med en nypa salt.

Jag tar ditt inlägg med en nypa salt men konstaterar återhållsamt att jag spenderat närmare 40h istället för 4h i left 4 dead.

Edit: Vill tillägga att jag avskyr att "nöta".

Medlem

Att ens kalla det för ett tilläggs pack är fel, att ta betalt för det vore helt åt helvete. Det är en patch med banor som skulle ha varit med redan vid releasen.

SDK filerna har dom inte släppt heller så göra egna banor är 1000 gånger svårare än det behöver vara. Kanske är dom rädda att dom inte kan börja ta betalt för sina egna kartor om spelare börjar göra sina egna.

Medlem
Skrivet av blesserad:

Jag tar ditt inlägg med en nypa salt men konstaterar återhållsamt att jag spenderat närmare 40h istället för 4h i left 4 dead.

Bara 40? Jag vill inte ens tänka på hur många timmar jag lagt ner på det spelet men det överstiger 40 med råge iaf.

/ LordDaimos

Medlem

jag udnrar också, versus är ju kalas kul speciellt mot lite folk som man halvkänner, blir ju stenkul att se hur bra/dåligt man kan ta sig igenom banorna

loggar steam hur mycket man har spelat ett visst spel?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Undrar hur dom lyckades övertala Microsoft att få släppa det gratis till 360, hur som helst är det trevligt iallafall

Medlem

AWESOOOOME!!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Man tackar, man tackar!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Wow, trodde man var tvungen att ta betalt om man släppte något till 360.
fan va bra jobbat valve!

Medlem

Mmmm! Perfekt! Skulle inte skada med lite mer variation. Tokigt roligt spel

Ska bli kul och se hur Survival blir:)

Medlem

You gotta love valve!

12
Skriv svar