Överlevnadspaket till L4D blir kostnadsfritt

Medlem

Sen när har dom tagit betalt för dlc.. förstår inte all rabalder det blivit om det skulle bli gratis eller inte.

Medlem
Skrivet av SorbP:

jag udnrar också, versus är ju kalas kul speciellt mot lite folk som man halvkänner, blir ju stenkul att se hur bra/dåligt man kan ta sig igenom banorna

loggar steam hur mycket man har spelat ett visst spel?

Nja, de loggar hur mycket man har spelat de senaste två veckorna, så det är svårt att veta hur mycket man har spelat totalt.


signatur

Korvspad.

Medlem

Valve is Ze shit!

Medlem

Valve kommer alltid finnas där för oss PC:are.

Valve 4 Ever!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Är det inte mest en patch? :/


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Valve äger! Jag har inte köpt ett spel utanför Steam på åratal nu. Är så totalnöjd med allt de släpper och deras lösning. Synd bara att priserna på andras spel i Steam ofta är högre än i butik ännu. =/

Medlem

NIce att en sån här stor uppgradering är gratis.
Folk tycker att det är ett helvete om de tog betalt. Men jag tror nog de lägger ner en hel del tid för denna uppdatering, så om de skulle ha kostat 50-150 kr så skulle jag lätt lägga ut det.

Medlem

Härligt!

Go Valve!

Medlem

Detta borde som sagt ha varit med i spelet från början, så det är väl inget att bli uppspelt om? SDK'n väntar man FORTFÖRANDE på och jag hoppas fan den kommer snart också. Valve är så otroligt sega.

Medlem

De är därför Valve är bäst...dom tänker inte bara på pengar utan gör bara kvalitetspel

12
Skriv svar