Kraften bakom Star Wars: The Old Republic

Robot
Medlem
Kraften bakom Star Wars: The Old Republic

God damn it! De skulle ha gjort KOTOR 3 - 10 i singleplayer istället och släppt, det hade varit något att se fram emot:) Men jag har förstått att det är många som ser fram mot det här så det kommer förhoppningsvis bli riktigt kul för dem... Men inombords gråter jag ändå;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Bara att hoppas att BioWare håller vad dom lovar.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

höhöhöhöhö Dallas Snoppinson


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hoppas att det blir gigantiskt.

Medlem

Sjukt otaggad på det här spelet trots att det är Bioware, Star Wars och alla kan vara jedi i WoW grafik? Verkar sjukt ointressant. Känns så mainstreamanpassat så det blir löjligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Skulle hellre ha sett KOTOR 3 än detta.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

De skulle ha gjort KOTOR 3 - 10 i singleplayer istället och släppt,

Precis! Alla dessa MMO-spel

Medlem
Skrivet av Preed:

Sjukt otaggad på det här spelet trots att det är Bioware, Star Wars och alla kan vara jedi i WoW grafik? Verkar sjukt ointressant. Känns så mainstreamanpassat så det blir löjligt.

Känns så mainstream att klaga på ett spel som man inte prövat eller som inte ens släppts, det blir löjligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hade tänkt att köpa KoTOR innan det här kom till känna men nu så väntar jag tills det här släpps istället. Hoppas bara att det är värt att vänta på. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Hade tänkt att köpa KoTOR innan det här kom till känna men nu så väntar jag tills det här släpps istället. Hoppas bara att det är värt att vänta på. :\

varför inte spela nu?

Medlem

Jedi heter Jedi i plural också. Inte Jedis.

Inaktiv

Building Star Wars: The Old Republic is essentially building Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR) 3 through KOTOR 10...

Vilket är synd! Jag vill ha en 3a (INTE MMO)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Själv är man ju en MMO spelare men innan det spelade man ju KotOR 1 & 2, börjat med AoC och älskar det... men fan, då detta kommer vet jag inte om man inte byter! Finns det något sexigare än en lighsaber? Innan KotOR var man inget Star Wars fan, men efter det så.. OOOOH! *sjooooom sjooooom hörs medan han svingar sin lightsaber i luften omkring skärmen och skrattar* WOHO! Säger bara en sak: >Vill ha detta nu!<

1
Skriv svar