World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

känns ju knappast värt att nämna detta som en nyhet, då alla wow spelare får patchen automatiskt när de startar spelet....

Redaktör

Av antalet nedladdningar av tidigare patchar att döma finns det varje gång ett par tusen personer som inte håller med dig.


signatur
Medlem

Nja, alltid skönt att FZ har filerna om man tänkt börja igen. Och hellre för många nyheter än för få.

Medlem

Bekvämt att få reda på detta innan servers öppnar, och därmed inte behöva få någon "delay" senare, om man nu inte är så välinformerad.. Kanske?

Det är ju om inget annat bra mycket snabbare att tanka patcharna från FC än någon annanstans, med en nyhet så behöver man inte heller klicka sig fram till filarkivet!

Medlem

Underbar patch! Äntligen har de dragit ner på burst damage på både mages och rogues, rogues har fått en välbehövlig (om än för liten) ökning i skada i PvE, och även fast jag spelar holydin måste jag säga att jag uppskattar nerfen av Divine Plea.

Väldigt trevlig patch överlag, även om det finns lite mysko saker i den. T.ex. att Sanctified Seals inte längre gör att seals inte går att dispella längre, men inte får någon ny egenskap för att göra den unik. Så nu sitter retriträdet på två talents som inte gör någonting annat än att ge +crit. Fantasibrist, någon?

Medlem

Hoppas dom inte har fixat Deathknight's deathgrip-ála-bootybay->alteracmountains-bugg, för den är rätt komiskt

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Underbar patch! Äntligen har de dragit ner på burst damage på både mages och rogues, rogues har fått en välbehövlig (om än för liten) ökning i skada i PvE, och även fast jag spelar holydin måste jag säga att jag uppskattar nerfen av Divine Plea.

Väldigt trevlig patch överlag, även om det finns lite mysko saker i den. T.ex. att Sanctified Seals inte längre gör att seals inte går att dispella längre, men inte får någon ny egenskap för att göra den unik. Så nu sitter retriträdet på två talents som inte gör någonting annat än att ge +crit. Fantasibrist, någon?

Jag känner mig helt utanför när jag läser det där, förstår verkligen ingenting av det du skriver (inte för att du skriver dåligt utan för att jag inte spelar wow), det skulle likaväl kunna vara grekiska eller en kemisk formel som gör om vatten till vin;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Redaktör
Skrivet av beersgarden:

Jag känner mig helt utanför när jag läser det där, förstår verkligen ingenting av det du skriver (inte för att du skriver dåligt utan för att jag inte spelar wow), det skulle likaväl kunna vara grekiska eller en kemisk formel som gör om vatten till vin;)

Tänk dig då hur vi som skriver nyheter om MMO-spel utan att lira dem har det...


signatur
Medlem

Säger bara en sak. Pumpa ut nästa contentpatch fort nu. Varenda guild i hela världen har alla instancer på farm och väntar febrilt på lite utmaning, ulduar

Medlem
Skrivet av seppuko:

Säger bara en sak. Pumpa ut nästa contentpatch fort nu. Varenda guild i hela världen har alla instancer på farm och väntar febrilt på lite utmaning, ulduar

3.1 körs på PTRen i USA tror jag, så förhoppningsvis tar det bara en månad, högst två

Gen
Medlem
Skrivet av Tompa:

Av antalet nedladdningar av tidigare patchar att döma finns det varje gång ett par tusen personer som inte håller med dig.

Bry dig inte om dmon Tompa. Klart det är uppskattat att ni lägger upp patcherna på sajten. Speciellt då det är större patcher. Visst...de har fixat updatern nu men det går fortfarande långsammare att tanka den via torrent än från filarkivet.

Skrivet av seppuko:

Säger bara en sak. Pumpa ut nästa contentpatch fort nu. Varenda guild i hela världen har alla instancer på farm och väntar febrilt på lite utmaning, ulduar

Säg att 3.1.0 kommer ut på PTR under denna veckan, så kommer den att testas i flera veckor och patchas om 1-2 gånger innan den slutlitliga patchen släpps till Live. Jag tror på 4-6 veckor innan vi får se Ulduar.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av seppuko:

Säger bara en sak. Pumpa ut nästa contentpatch fort nu. Varenda guild i hela världen har alla instancer på farm och väntar febrilt på lite utmaning, ulduar

3.1 körs på PTRen i USA tror jag, så förhoppningsvis tar det bara en månad, högst två

Nej 3.1 har inte kommit i närheten av någon PTR ännu. den är på gång men vi får nog vänta några veckor till innan vi ser den i offentlig form.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av beersgarden:

Jag känner mig helt utanför när jag läser det där, förstår verkligen ingenting av det du skriver (inte för att du skriver dåligt utan för att jag inte spelar wow), det skulle likaväl kunna vara grekiska eller en kemisk formel som gör om vatten till vin;)

Tänk dig då hur vi som skriver nyheter om MMO-spel utan att lira dem har det...

Kan förstå det, har fått en nyvunnen respekt för speljournalist-kåren:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ahhh okido. Läste det i någon forumtråd på mmo-champion i förbifarten, så pålitligheten var ju inte överdrivet hög

Medlem

Involuntary movement of dead flesh

Medlem
Skrivet av Katana:

Hoppas dom inte har fixat Deathknight's deathgrip-ála-bootybay->alteracmountains-bugg, för den är rätt komiskt

Hmm? Vad är det för något?

1
Skriv svar