Första informationen om Dantes Inferno

Robot
Medlem
Första informationen om Dantes Inferno

Dead Space och God of War i helvetet? Jävligt konstig beskrivning..

Medlem

Haha, de får det att låta så grymt. Ungefär som att beskriva ett spel med att Chuck Norris, Darth Vader, Optimus Prime och Godzilla slåss med ljussablar på Pokémon Stadium samtidigt som det haglar meteorer. Episkt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Personligen tycker jag det låter mer som 95% God of War med annan miljö och story. Speciellt då de nämer att kontrollen är närmast identisk med God of War och att de även har QT events. Varför de blandar in Dead Space har väl enbart med utvecklaren att göra. Får se om det dyker upp mer info.

Medlem
Medlem

Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Haha, de får det att låta så grymt. Ungefär som att beskriva ett spel med att Chuck Norris, Darth Vader, Optimus Prime och Godzilla slåss med ljussablar på Pokémon Stadium samtidigt som det haglar meteorer. Episkt.

Kommer osökt att tänka på "Ultimate Showdown" -låten, och det låter, indeed, episkt:)

Hoppas det kommer till 360:n och PC:n också. Då kan jag spela den "riktiga" versionen där:P


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

ptr
Medlem
Medlem
Skrivet av Sito:

Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an

"Äkta" versionen ? Vad är skillnaden?

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Sito:

Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an

"Äkta" versionen ? Vad är skillnaden?

Vad han menar är att PS3 versionerna brukar oftast vara sämre optimerade så han skojar till det och säger att XB360 är den äkta versionen.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Sito:

Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an

"Äkta" versionen ? Vad är skillnaden?

Han menar förstås God of War III som är utvecklat av Sony själva (inhouse team) on därmed enbart släpps på PS3.

Medlem

Gudars skymning! Finns det inga andra gamla sagor att göra spel av? Det här är ju bara en diktsamling som är mer straight än Stallone, hur kul kan det vara att spela? Som Harry Potter spelen månne

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Sito:

Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an

"Äkta" versionen ? Vad är skillnaden?

Han menar förstås God of War III som är utvecklat av Sony själva (inhouse team) on därmed enbart släpps på PS3.

Jaha, han menade så :P...

Jaja, Dantes Inferno tycker jag verkar rätt coolt...Mörkt spel.

1
Skriv svar