Demigod på nya bilder

Robot
Medlem
Demigod på nya bilder

sägs vara dotainspirerat för er som inte visste

Medlem
Skrivet av prof:

sägs vara dotainspirerat för er som inte visste

står i själva nyheten oxå du vet..

själv ser jag verkligen fram emot detta

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av prof:

sägs vara dotainspirerat för er som inte visste

står i själva nyheten oxå du vet..

själv ser jag verkligen fram emot detta

haha oj x) fast jag såg det inte. editad i efterhand eller så slutade jag läsa exakt innan det. läste nämligen " Runt ett dussin olika specialkaraktärer kan du välja mellan.." ^^

men för dom som missade det i nyheten är min kommentar bra iaf

Medlem

För dom som inte visste det så kan man förboka spelet och hoppa in och testa betan direkt. Dock så tar dom ju givetvis betalt, så det är nog bara för dom som verkligen är intresserade av att göra spelet bättre

För övrigt så tror jag att ni har fått releasedatum fel, spelet ska inte släppas förrän i april. Betan har inte ens gått in i slutskedet än. Dom jobbar fortfarande med att få alla anslutingar att fungera perfekt och balanseringen av spelet har knappt påbörjats.

Spelet skiljer sig dock rätt skarpt från dota, det kan sägas tillhöra samma genre men inte mycket mer än så.

För den som är intresserad så finns det gott om gameplay filmer från betan på youtube

Medlem

av att döma på videon i filmarkivet så verkar det EJ vara något större steg från DOTA...

Medlem

Köpte spelet i fredags. Det har potential som fan men just nu är det hemskt att försöka spela online. Massor av problem, verkligen svår launch för demigod.

1
Skriv svar