Necrovision-demo hos FZ

Medlem
Medlem

Fan va gött, har väntat as länge på detta. Ser suveränt ut

Medlem

kollar man in trailern och screenshotsen så der det ju lovande ut. måste ju helt klart testas...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Boxshot ser ut som spel från 90 talet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har inte hört något om detta spelet tidigare, men storyn låter vldigt lik Wolfenstein fast förflyttad till första världskriget i stället för andra...
Skall testas iaf!

Medlem

Det va ett riktigt skumt demo, men kul va det iaf

Medlem

hm.. grafiken är jävligt blurrig, eller vad säger ni? ser jävla skumt ut.

Medlem
Medlem
Skrivet av Katana:

hm.. grafiken är jävligt blurrig, eller vad säger ni? ser jävla skumt ut.

Stäng av motion blur bara, det gjorde en del! men fortfarande lite blurrig.

Skitkul demo!:D var ju RTCW blanda med painkiller!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Herregud, det tog ca 25 minuter för mig att ladda upp spelet, även på lägsta grafik. Fruktansvärt dåligt optimerat. Hoppas fullversionen löser detta, då det var ospelbart. Kom fram till de första fienderna, men om du räknar med laddningstiden tog det för fan 45 minuter.

Nädu, det här undviker jag tills datorn är bättre, eller ifall det fixas i fullversionen.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Herregud, det tog ca 25 minuter för mig att ladda upp spelet, även på lägsta grafik. Fruktansvärt dåligt optimerat. Hoppas fullversionen löser detta, då det var ospelbart. Kom fram till de första fienderna, men om du räknar med laddningstiden tog det för fan 45 minuter.

Nädu, det här undviker jag tills datorn är bättre, eller ifall det fixas i fullversionen.

ööh haha, kanske inte är spelets fel i så fall ska du se. Visst var det lång laddningstid men fan inte över 5 min från att jag dubbelklicka på ikonen tills jag kunde styra gubben! datorn i sign..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

25 min, skitsnack. Tog max en min, och då har jag en sketen E5200 med 2gb i ram...

Kul att sparka ner, snitta upp och blåsa skallen av zombies men det där med spökena vettifan...störigt...

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Herregud, det tog ca 25 minuter för mig att ladda upp spelet, även på lägsta grafik. Fruktansvärt dåligt optimerat. Hoppas fullversionen löser detta, då det var ospelbart. Kom fram till de första fienderna, men om du räknar med laddningstiden tog det för fan 45 minuter.

Nädu, det här undviker jag tills datorn är bättre, eller ifall det fixas i fullversionen.

Det där är inte normalt


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Hade ochså förvånansvärt långa laddnings tider, 25min var nog att ta i men 5-10min, då ochså bara från senaste sparningen, då även med en burk som klarar Mirror's Edge på fullaste.

Är väl någon inställning som fufflar runt annars.

Medlem

väldigt mycket painkiller skulle jag påstå rätt underhållande dock


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Är det läskigt eller lika "läskigt" som Painkiller? Jag är sugen på nåt där man bara springer in och slaffsar sönder saker.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

klart årets mest retroaktiga box art ^^
kanske även årets coolaste box art xD
laddar ner nu å ska ge det ett försök ^^

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Är det läskigt eller lika "läskigt" som Painkiller? Jag är sugen på nåt där man bara springer in och slaffsar sönder saker.

Läskigt skulle jag inte säga att det är, är mera splatter än skräck så det ska nog passa dig

Medlem
Skrivet av strdfghtr:

25 min, skitsnack. Tog max en min, och då har jag en sketen E5200 med 2gb i ram...

Nej, det är inte nåt skitsnack. Jag gick och duschade en snabbis, och bara då hade han kommit omkring 70% av laddningen.

Skrivet av Kharif:

Är väl någon inställning som fufflar runt annars.

Troligtvis, eftersom när spelet väl hade laddats upp och man fick springa omkring gick spelet relativt bra, men hade stora problem att ladda upp miljlön.

Skrivet av Hardboiled15:

Det där är inte normalt.

Det säger du inte?

Medlem

När jag satte allt på max så gick spelet skitsegt med ett 3870 garfikkort, fan mycket värre än Crysis, men några jättelånga laddningstider märkte jag inte av som en del säger


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar