Provflyg H.A.W.X. imorgon

Robot
Medlem
Provflyg H.A.W.X. imorgon

Får la vänta till 26e då. =/

Medlem

Alltid pc spelare som får lida...

Medlem

Satana perkelle konsoller!!!

Medlem

"Imorgon dyker en demoversion av stridsflygspelet Tom Clancy's H.A.W.X. upp på Xbox Live Arcade"

Vad? kan bara dem med arcade tanka detta demo?

Daog:
Woop, woop! Givetvis inte, jag skyller på hjärnsläpp. Ändrat.

Medlem

Jobbig.. Måste skaffa en till konsol


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Inaktiv
Skrivet av the_cru:

Jobbig.. Måste skaffa en till konsol

Playstation 3 Basenhet - Black 80GB

Xbox 360 Basenhet - Pro HDMI Version (Inkl. 60GB Hårddisk)

Nintendo Wii - Vit Basenhet (inkl Wii Sports)

Medlem

Yep its great to be a xbox owner


signatur

I got a Goldenshower.

Redaktör
Skrivet av showerguy:

Länkar till standardfirman

Det finns ju faktiskt fler (och ibland billigare) återförsäljare - PS3, Xbox 360, Wii


signatur
Medlem

Det blir så här.

Demo till konsol -> buggar -> folk gnäller -> dom fixar det -> spelet släpps -> Spelet släpps till PC fast med alla buggar kvar. Precis som på alla andra spel till PC nu för tiden...

Medlem
Skrivet av WhiteHorse:

Det blir så här.

Demo till konsol -> buggar -> folk gnäller -> dom fixar det -> spelet släpps -> Spelet släpps till PC fast med alla buggar kvar. Precis som på alla andra spel till PC nu för tiden...

???vad pratar du om,det är inte en beta det här

nä såhär fungerar det. Beta->folk gnäller->dom fixar det->folk gnäller på andra saker osv och dom fixar det oxå,sen släpps spelet

detta spel vi får testa är antingen en tidig demoversion eller så är det en demo av det nästintill färdiga spelet
hursomhelst,dspelet ska ju släppas snart så det är nog till 99%färdigt så det hinns inte ändras ngt nu

förresten så kan du knappast ha spelat ngra spel på konsoll om du säger att det bara är pc`n som får buggiga spel...Väldigt många spel till konsoll har buggar och patchas efterhand tex gears of war 1(i fallet gears of war 1 så var det konsollspelarna som plågades av barnsjukdomar,pc versionen hade ju inget sådant iom att det fixades på konsollversionen) ,gears of war 2,call of duty5:world at war

Medlem

har inte kommit ngn demo än

Medlem

jo nu finns det där

Inaktiv

Snart klart, hoppas det är bra och inte för arkadigt. Något mellanting hade varit suveränt.


signatur

/ Lixom

Medlem

Är det bara jag som inte kan hitta demon på psn? Jag googlade lite på saken, och överallt står det att demon släpps den 12e. hmm?

Redaktör
Medlem
Skrivet av Tompa:

Då har du slarvläst. Här står om PS3-demon.

*EDIT* Min hjärna har gått på högvarv de senaste dagarna. Det verkar som om mina läskunskaper har gått i graven. Det får bli H.A.W.X.-test imorgon!

Medlem

Känns lite som AC6. Tyvärr har de slaktat TC-märket ytterligare. Lite småroligt, men ERS och den konstiga kamera-funktionen var mer än en gimick än något annat. Snabb flygaction. Kanske ett köp i framtiden. Pluskontot är att det är i vår värld (inte AC6) och inte lika fjantigt ("dance with angels" och halvtaskig översättning från japanska till engelska). Min summering är att jag blev inte jätte-exalterad över spelet, men småskoj var det.

Medlem

Snyggt skrivet Sebastian dock lite sent och du ger fel information om releasen.

HAWX släpps den 6 mars till konsol och den 11 mars till PC. Detta har stått i deras forum sedan mitten av januari och har även sagts i intervjuer.
Här ser ni mera om demot och bevis på releasen:
http://hawxgame.uk.ubi.com/article.php?news_id=9145

Utvecklarna har också gått ut med vilka olika typer av joytick och andra olika hårdvaror som kommer att fungera och ge en djupare inlevelse till spelet.
http://hawxgame.us.ubi.com/peripherals.php

De har även en tävling där några få vinnare från forumet har chansen att testa nästen hela spelet i England med IR-Tracking, trippla skärmar och joystick.
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3981007546/m/1611014...

Medlem

Nu är det faktsikt den 13:e och jag har fortfarande inte sett skymten av demot. Någon som vet något om det här?

Medlem

Jag hittar inte DEMOT till PS3 ?
Det lägger väl sig med dom andra?

Medlem

[http://www.thesixthaxis.com/2009/02/12/hawx-demo-delayed/]

Despite the Xbox 360 demo now being live, Ubisoft have just let us know that the PS3 version of the HAWX demo has been delayed, until February 26th, citing a ?late discovery of an unexpected issue.? Ubisoft apologise for the situation.

:\

Medlem

Det där var ju inte det roligaste jag läst idag.

Medlem

We are glad to confirm that the H.A.W.X demo will be available for download on the PLAYSTATION network on February 26th. The demo will be also available for Windows-based PCs on February 26, 2009.

**The Demo will be on at 17:00pm Europen Central Time**

''Lite info till alla som e sugna på att testa''

Flyg & far...

1
Skriv svar