Inaktiv
Nya Logitech G15

Hej

Jag funderar på att köpa det nya Logitech G15.
Det som har oranget ljus bakom knapparna och bara en rad med snabbknappar på vänstersidan.

Nu undrar jag om någon har testat detta och vad ni tyckte?
Är det ett bra tangentbord?

Inaktiv

Nja vill man ha exclusiva grejor är det inte så mycket att fundera på.

Det jag undrar är om tangentbordet eventuellt slöar ner något eftersom det kan hålla reda på användare i både Ventrilo och Battlefield till exempel.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Jag kör G15 v1 och antar att det inte är någon större skillnad, så köp och var nöjd.^^

Inaktiv

Nej de borde inte vara så stor skilnad.
Så ni som har gammla G15 kan ju också skriva vad ni tycker om det.

Medlem

Nej inte drar det ner nåt och vill du kan du helt låta bli att installera mjukvaran.
Tangentbordet fungerar ändå men du missar vissa features8)
Har v1 av tangentbordet och v2 som du tänker köpa är så snyggt.
Skulle köpt det direkt om jag inte hade detta.

Hm kanske ska "råka" hälla lite kaffe över det så kanske gumman låter mig köpa det


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Ja spill på du

Tror ni att samma "tillägg" för den lilla skärmen som är till v1 funkar till v2 med?
Hur funkar skärmen?
Var hittar man "tilläggen" till denna?

Inaktiv

Är inte speciellt imponerad av den nya versionen av G15.
Bakgrundsbelysningen verkar lite svag mot det gamla och dessutom har dom ju ändrat enterknappen och satt dit en annan knapp.. allvarligt hur ofta använder man den egentligen?

Den enda fördelen jag ser med version2 är just att dom har sänkt antalet Gknappar till vänster.
Börjar dock bli lite orolig över när mitt gamla G15 går sönder vad jag ska göra då. Känns inte riktigt som jag vill köpa nya versionen just nu i alla fall.
Skulle vara bra om någon som provat båda kunde säga hur mycket nya knappen vid enterknappen stör tex spelande osv.

1
Skriv svar