Just Cause 2 släpps i höst

Medlem
Just Cause 2 släpps i höst

Det ända jag gillade med första Just Cause var den snygga och fria miljön. Det hade vart kul att fått sett en Multiplayer del i ettan.

Om tvåan vet ja inget om, jag har inte läst så mycket om spelet men.


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Ettan hade stor potential men bilarna hade ingen känsla, striderna var ännu värre och kändes bara jobbiga till slut och så fanns det ultra mycket buggar.

Det ända roliga var väll att flyga och att falla fritt från höga höjder.

Hoppas verkligen de har jobbat på alla små detaljer.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Way to go Doru o Co!

Medlem

Jag gillade ettan, ser fram emot tvåan


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Ettan gjordes ju till gammel-xbox och PS2 utöver PC- och 360-versionerna. Nu är jag inte så insatt i spelutveckling men jag inbillar mig att detta höll tillbaka spelet. Tvåan kommer ju bara till nyare format, så jag har stora förhoppningar på det här. Av de intervjuer jag sett verkar Avalanche förstått vad som var dåligt med Just Cause 1 i alla fall.

Avstängd

Ettan var riktigt tråkigt, ljuden till bilarna/motorcyklarna sög som f*n, det såg inte riktigt bra ut, men det var ändå ganska kul o flyga runt lite o ganska okej uppdrag.

Medlem

Nej nej nej, Just Cause var ett grymt spel..känslan av att hoppa ut ur en helikopter från riktigt hög höjd och sen segla ner mot San Esperito..det var fan ball :]

Inaktiv

ettan va sisådär men tror att tvåan kommar bli bättre har jag en känsla av


signatur

ToMZoN

Medlem

Första spelet var fan töntigt då jag parkerade en bil i en brant uppförs backe så rullade bilen uppför holy monkey alltså.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar