NFS: Undercover patchat

Robot
Medlem
NFS: Undercover patchat

Vill inte vara sån men "nätsladd" brukar syfta på sladden till 230v uttaget. Jag hoppas att man har den inkopplad när man ska spela annars kan det bli problem


signatur

Welcome to the Manglerdome

Redaktör

Komma här och ha rätt, vad är det för stil?! Tack för rättelsen.


signatur
Medlem

Finns det inge change log på denna för att se vad som har ändrats och fixat?

Redaktör

Ingen direkt changelog, nej. Jag återgav det som sägs från officiellt håll.


signatur
Medlem

Någon som har testat patchen, har det blivit spelbart ?

Medlem

Ingen patch i denna värld kan fixa detta knaskalas.

Medlem

Man inte patcha ett dåligt spel. Synd bara att alla fjortisar spelar det och ger det 10/10...

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Man inte patcha ett dåligt spel. Synd bara att alla fjortisar spelar det och ger det 10/10...

Synd att man inte är fjorton då för då hade man ju haft skitkul! Bara att avundas säger jag.

Medlem

Snälla EA döda spelet nu och ge det en värdig begravning serien ha gjort sitt time to move on.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Wow, trodde verkligen inte at dom skulle patcha ännu ett fiasko spel från Black Box


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Känns meningslöst att patcha ett sådant spel. Mina förväntningar var hyffsat höga, dels pga. all PR och för att man spelet många andra NFS under sin uppväxt. Oj om jag blev besviken. Grafiken och arkad känslan var ju som i NFS 2.

499 kr för 10 minuters spelande. Tror aldrig jag gjort ett så dåligt köp. För dom pengarna kunde man köpt sig lite sexuell njutning som vara längre på någon skum bakgata.


signatur

/ Lixom

Medlem

Detta är i mitt tycke, år 2008 års absolut sämsta skit spel!! Sämre får man leta efter, och en patch på knappt 10mb har inte jag speciellt höga förväntningar då spelet skulle behövs kodas om från börjar för att bli nå bra igen!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar