The Old Republic får tecknad serie online

Robot
Medlem
The Old Republic får tecknad serie online

Finns väl redan ett antal med comics från denna tid i starwars universumet, så vad skulle göra denna annorlunda? Låter som mycket liv över inget, men kan väl vara intressant att följa. Men är skeptisk att det skulle vara en bra idé, då att göra Kotor till ett MMO från första början var ju inte direkt genomtänkt.

Inaktiv

Sluta mörda en sån bra serie med ett MMO och serier!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

QRT
Medlem
Medlem

SWG hade också en comic som kom med varje Chapter förr... när det var lite
spelvärde i det spelet.

Medlem

Kunde dem inte ha som kameror som filmade olika spelare som körde och sen göra en serie av det som hände i spelet? Fast olika spelare i varje avsnitt som dem sedan, antingen redigerade eller bara använde det som det var. Fast det kanske inte skulle vara så häftigt, man vet ju inte hur grafiken kommer att vara.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Oh, detta låter väldigt intressant. Dark Horse har redan sedan tidigare hand om comics från Expanded Universe, och det har dom gjort bra. KOTOR, Dark Times och Legacy är sjukligt bra. Hoppas det är ett bra team som Dark Horse har satt på denna serien också, men det är ganska troligt.

Dessutom ska det bli spännande att få lite information om just denna perioden, och få lite bakgrundsstory innan TOR släpps - jag luktar genidrag rent marknadsföringstekniskt. Då är det bara att hoppas att själva spelet träffar rätt också.

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Sluta mörda en sån bra serie med ett MMO och serier!

Star Wars är väl redan mördat? Jag skulle nog säga att det blev mördat när dom gjorde en animerad version som hette Clone Wars och sen en tecknad serie med samma namn.

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Tpiom:

Sluta mörda en sån bra serie med ett MMO och serier!

Star Wars är väl redan mördat? Jag skulle nog säga att det blev mördat när dom gjorde en animerad version som hette Clone Wars och sen en tecknad serie med samma namn.

Precis. Varför förstör dom Star Wars?

Inaktiv

Jag tycker det här verkar riktigt intressant! Absolut värt att följa

Angående att förstöra Star Wars med animerade filmer och serier; Jag skulle inte kalla det att förstöra utan mer att anpassa en del av universumet till en annan publik, i det här fallet en yngre. Sen vad man tycker om den här "anpassningen" är väl upp till var och en.

Men att gnälla ( säger inte att ni gnäller) och säga att de har förstört Star Wars är väl som att gnälla om att de har förstört Lego med Duplo och teknik-Lego

1
Skriv svar