Fler svar om BF 1943

Robot
Medlem
Fler svar om BF 1943

unlimited ammo gött mos!

Medlem

Killen värkar skit bra som håller i spelet.
Första gången jag sett någon så öppen som honom i spelen, sen när dem gjorde rundgången inne på Dice, faan vad sugen man blev att jobba där


signatur

The King is Back

Medlem

Mer intresserad av deras kontor än själva spelet


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Tänk att få jobba där .
Btw när man ser staden är det Stockholm eller? För det var lite lik den staden.

Medlem
Skrivet av Tikki:

Tänk att få jobba där .
Btw när man ser staden är det Stockholm eller? För det var lite lik den staden.

Ja, den staden är det.

Förövrigt så hoppas jag det blir modbart så man kan göra det så det blir som gamla goa bf1942 fast med frostbite motorn, utan DICEs jävla efterblivna "nya" idéer.

Medlem

Verkar lovande

Medlem

Detta kommer bli grymt.....

Medlem

Kontoret är hur läckert som hällst. Man har iallafall något att göra på rasterna.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Utsikten är från söder mot gamla stan, centrum och utåt Nackahållet där jag bor. Jag ser den där DICE-loggan varje dag på väg till och hem från jobbet!

Jädrans vad jag ser fram emot det här, BF1942 var verkligen underbart bra så jag hoppas massvis på detta!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Det vore kul att få veta om fartygen går att flytta som i 1942 eller har det nämnts?

Off topic: Smärtgränsen för hur många "e" som skrivs med "ä" är snart nådd. "De värkar som de flästa spelutväcklarna hälst..."

Medlem

Har aldrig riktigt förstått vad det roliga i de här spelen är. xD

Medlem

"spelets producent Patrick Liu skriver nämligen löpande om utvecklingen, besvarar frågor och förklarar hur utvecklarna tänker"

Aka Patrick förklarar varför han vet bäst och varför alla andra har fel samt att deras kritik är felaktik och oviktigt.

1
Skriv svar