Konami släpper spel på Saw-filmerna

Inaktiv
Konami släpper spel på Saw-filmerna

Ah sitta i ett rum och såga ben, intressant att se hur de ska lösa spelbarheten.


signatur
Medlem

Nä men, usch så otrevligt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kan bli kul det här


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Alltså. Hur?
Hur ska man spela?


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Vadå blir det massa småspel där man ska ta sig ur hans fällor på tid? Är man en polis eller detektiv? Är man Jigsaw eller nån annan som gör fällorna för att man sedan tittar på när personerna blir ägda? Jag ser ingen vinkel alls på hur det här spelet kan bli roligt. Skit i det här projektet och gör nått bra istället.

Medlem

När ska denna Film serie ta slut?!
Aja hoppas den kommer direkt på Video. 6 Saw filmer på bio?..
när 4-6 var floppar så förstår jag inte varför dem fortsätter. Det är väl $$$$$$ allt handlar om, då dessa filmer inte alls är dyra att göra.
Men spelet får vi allt vänta på de kan ju bli intressant.

Medlem

blir nog antingen ett fps där man bla räddar folk ur fällor eller ett 3:e persons äventyr/pussel. ända man kan va säker på att det kommer inte var mycket som är som i filmerna iaf.

Medlem

Äventyr/pussel gissar jag.

Kanske kan bli nåt.

Medlem

kommer bli en flopp

Medlem

Tjejen älskar Sawfilmerna, undrar om hon skulle gilla det här? Själv så glor jag hellre på komedier.

Medlem

filmerna må va bra å ha ett ganska rått å underhållande koncept - men passar inte in som spel - tyvärr - blir typ som ett jackass spel eller något annt crap


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Shit alltså, varför försöka göra ett spel på en så värdelös film som totalt saknar story? Kommer bli sämsta spelet 09.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Fail kan man redan säga nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Shit alltså, varför försöka göra ett spel på en så värdelös film som totalt saknar story? Kommer bli sämsta spelet 09.

Att Saw skulle sakna story är lite av en överdrivt.. Har sett betydligt tunnare filmer sedan milleniumskiftet.

Medlem

Det här kommer bli riktigt ruttet


signatur

En styck signatur.

Medlem

Orka Saw 6 tröttna efter 3'e. Och nu ett spel på detta.

Medlem

Rätt bra filmer bara man snabbspolar bort alla obduktions/sadist-scener och det bev utmärkt kortfilm. Storyn var ju rätt fyndig (har sett 1-4). Skulle i spelet kunna ersättas med tryck på x för att slippa samma elände men då blir väll spelet bara 20 minuter långt.

Tror tyvärr spelet blir en megasuccé och sedan är debatten igång igen.


signatur

Det var detta...

Medlem

Saw 1 va skitbra, Saw 2 var bra men när det var dags för nummer 3 höll det inte längre. Saw 6? lägg ner för fan. Dock är jag intresserad av hur man kan tänkas producera ett spel baserat på Saw, bör ju vara någon pussel historia i ganska stor grad.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

jag tycker som såhär:
Jag har älskat varje film som släppts hittills, älskar storyn, älskar sadistscenerna, älskar i princip hela konceptet saw är uppbyggt på.
och jag tycker att det är väldigt passande med en sjätte uppföljare därför att

i slutet av saw 5, den onda polisen som fortsatt jigsaws fotspår överlevde och kom undan

. så i "IMO" kommer filmserien vara lika bra som 1:an om den håller samma klass som de gjort hittills, jag blev inte besviken på saw 5, och kommer nog inte bli det på 6:an :D. och vad gäller spelet. . jag hoppas att man spelar som personerna som ska ta sig ur fällorna det hade varit as coolt, eftersom filmerna har placerat delvis sin vy i offrens synvinkel, ( om ni förstår hur jag menar ) . jag kommer definitivt att införskaffa spelet och se saw 6


signatur

// FeeAC

Medlem

va fan konami gör castlevania till ps3 xbox iställe nytt syphoni of the knight tack


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Saw-serien var helt ok... men Wrong Turn och Wrong Turn 2 Dead End är suveräna. ^^ Bara öppningsscenen i 2:a filmen är ju härlig. =D Hillbillies... love it.

Men spel? ... mjo... det ska bli kul o se hur de tänkt sig.

Inaktiv

Saw på spel... Ehh? Nej, tack.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar