Riktigt skummt Brännar problem. Tips?

Medlem
Riktigt skummt Brännar problem. Tips?

Mjo.

Haft en del problem med min brännare. I nero när jag bränner ut familjens filmer på husdjuren som jag konverterat till img filer ( eller kanske tjejens inspelade mp3or från keyboarden )

Så får jag mer eller mindre genast problem.

Nero talar om för mig att jag har DMA Drivrutinsfel.
Hums. Skadat, det fungerade ju felfritt innan.

Men jag fick tanken att slita ut sata kontakten o trycka in den i ett annat uttag.

Fungerade galant efter en reboot och windows fick installera drivisar för att sedan reboota igen.

Nu när jag försöker göra en ny bränning, får jag samma problem igen. Notera att det fungerade perfekt och nu fungerar det inte igen. Brännaren fungerade hur bra som helst tills jag fick detta problemet tillsynes helt random, jag gjorde väl 5 felbränningar med samma felmeddelande , slet ur kabeln o pluggade i ett annat uttag och det fungerade galant för EN bränning och nu är det mupp igen. Någon som har förslag på vad jag kan göra?

Medlem

Verkligen ingen som har en aning ? x)

Inaktiv

Låter skumt.

Jag skulle i första hand prova en annan brännare för att se var skon klämmer. Även en annan kabel.

Jag skulle även prova befintlig brännare i en annan burk, med befintlig kabel.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Jag har exakt samma fel fast har aldrig lyckats med en bränning. Måste ha med sata eller xp att göra... saknas en DMA drivrutin står det ju

har en samsung. vad har du? SH-s183L

1
Skriv svar