Hardcore-läge i Far Cry 2 detaljerat

Robot
Medlem
Hardcore-läge i Far Cry 2 detaljerat

hardcore är king! fler spel borde ha det.

Medlem
Skrivet av xyanide:

hardcore är king! fler spel borde ha det.

Nej.

Medlem

Hardcore är för skillade spelare kolla på COD4 typ alla servrar kör ju Hardcore idag.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av mr_jingles:
Skrivet av xyanide:

hardcore är king! fler spel borde ha det.

Nej.

Jo.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Ja det e inte så real att man tål typ en halft magasin

Umi
Medlem

Hoppas det inkluderar mer realism som att skjuta en fiende i foten eller benet innebär skada och därmed faller till marken.

Medlem

Smaken är som baken är det ju sagt. Men att valmöjligheten finns är ju trevligt, om inte annat träffar de ju en bredare publik. Jag tillhör de som föredrar den mer oförlåtande skolan där en träff mer eller mindre innebär döden, och jag spelade Far Cry 2 MP i 2-3 dagar i hopp om att jag skulle ändra uppfattning o tycka det var kul... Men nej, fanns för många korkade aspekter i hela upplägget ur min synvinkel. Att de rättar till några detaljer nu ett halvår i efterhand hjälper knappast för att jag ska orka testa igen...

Medlem

enda spelet som hardcore verkligen passar i är diablo 2. men i far cry 2? spelet suger ju till att börja med. så nej tack

Inaktiv
Skrivet av dmon:

enda spelet som hardcore verkligen passar i är diablo 2. men i far cry 2? spelet suger ju till att börja med. så nej tack

multiplayer är kul, men jag har längat efter hardcoremode till detta spel.

Medlem

FC2 har helt galna skadegrader.. Du måste skjuta i huvudet för att försöka få en oneshot kill.. O även då kan fienden överleva
Hardcore är på tiden att det kommer..

Inaktiv

Där ja! Verkligen på tiden, helt sjukt va fienderna tål-.-. 7,62 i huvudet.... nemas problemas gör det till fyra så kanske de kolar XD

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Hardcore är för skillade spelare kolla på COD4 typ alla servrar kör ju Hardcore idag.

Hardcore är inte för skillade, Dom som är skillade i COD4 kör mest Normal.

Dom som kör Hardcore är dom som vill känna något som är mer realistiskare än Normal. Dom tycker Normal är tråkigt eftersom en del tycker att dom skjuter ett hel magasin på en fiende utan att han dör. Det är ETT därför dom kör Hardcore.


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Det första jag tänkte på när ja såg rubriken va, nu jävlar sätter dom in fler vägspärrar, men de tycks bara röra MP

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det första jag tänkte på när ja såg rubriken va, nu jävlar sätter dom in fler vägspärrar, men de tycks bara röra MP

Men det är ju på gång. Du kommer också att bli beskjuten inne i städerna och från alla håll. Även i alla fordon finns en eller två fiender gömda som överfaller dig med kniv. Och i safe-husen måste du sedan alltid skjuta två utanför och en inne, för att kunna spara (F5 sparningen tas självklart bort). Pratade med utvecklarna igår och de spånar på att du snart även ska kunna bli överfallen av alla djur samt att ett träd kan falla över dig, när du minst anar, och du dör. Han dräglade nästan när han berättade detta i min dröm.


signatur

Det var detta...

Medlem

låter bra det här


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det där låter ju riktigt interessant ju!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Gjort för att misslyckats.. Far cry 2 är ett av få spel jag inte orkat spela igenom och tills dom släpper en patch som tar bort mycket av tristessen som finns där så tänker jag inte orka köra igång det igen.l

Medlem

Jag föredrar hardcoreläget i cod4 främst för att striderna blir mer sansade då folk försöker att samarbeta mer istället för att studsa runt som bumbibjörnar på amfetamin.

Inaktiv
Inaktiv

en timmes spelande och jag fick nog. tror inte detta kommer göra det värt att testa igen

1
Skriv svar