Gears of War till pc åter spelbart

Robot
Medlem
Gears of War till pc åter spelbart

Som jag sa sist, men nu säger jag inte det, eftersom man blir bannad för att man inte får uttrycka sig om spel hur som helst. Mjäkigt.

Medlem

lol...?

och när kommer GOW2 då? om ett år?

Medlem

Nej tyvärr, GOW2 kommer inte till PC har Epic sagt.

Epic fail, som en annan sa^^

Medlem
Skrivet av fzusr:

Nej tyvärr, GOW2 kommer inte till PC har Epic sagt.

Epic fail, som en annan sa^^

Jaha, då får man alltså inte avsluta fighten... Jäkla Epic!

Vad är det för idé att släppa ettan, men att sedan skita i att släppa tvåan?

Medlem

^- Det kommer, men dom måste mjölka ut så mycket pengar dom kan ur 360-utgåvan först.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ja, det skulle väl aldrig bli en PC version av det första heller. Inte för att det som kom är mycket att hänga i granen då. Jag vågar nästan slå vad om att GoW 2 kommer till PC i höst eller så.

Medlem

Skit spel till PCn skit spel till 360!
Blodet(sylten)är så jävla fult gjort!
Det är inte blod som flyger/skvätter när man sågar en fi det är sylt någon står o kastar på skärmen!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Alltså bara jag som tycker att det här problemet borde ha blivit fixat max 3 dagar efter att det hittades?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Skit spel till PCn skit spel till 360!
Blodet(sylten)är så jävla fult gjort!
Det är inte blod som flyger/skvätter när man sågar en fi det är sylt någon står o kastar på skärmen!

Sen är det väl rätt så synd att tagga ett spel som dåligt för att blodet ser ut som sylt. :\

Skrivet av Hardboiled15:

Alltså bara jag som tycker att det här problemet borde ha blivit fixat max 3 dagar efter att det hittades?

Nej, jag håller helt med här, sånt här borde fixas så snabbt som möjligt. Förhoppningsvis tog det sån tid för att det var svårt att fixa eller nåt.

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:
Skrivet av SCORPION2000:

Skit spel till PCn skit spel till 360!
Blodet(sylten)är så jävla fult gjort!
Det är inte blod som flyger/skvätter när man sågar en fi det är sylt någon står o kastar på skärmen!

Sen är det väl rätt så synd att tagga ett spel som dåligt för att blodet ser ut som sylt. :\

Mmmmm, sylt

QRT
Medlem

Det är ju vad man baserar sina inköp på. Om blodet ser syltigt ut eller inte.

Medlem
Medlem

Jag köpte GOW på Mediamarkt för 99kr i deras "fyndlåda" installerade det och kom nästan till slutet. Sen formaterade jag datorn och har inte orkat installerat det igen.

Känns riktigt tråkigt nu såhär i efterhand. Usch usch. Inte så jävla bra som folk säger. Men kontrollerna var faktiskt bra till det till PC. Något som var bra med spelet iaf...

Jävligt glad att jag köpte det för 99kr istället för typ 399kr! Helvete om jag hade gjort det!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Köpte det här till PC när det kom... jisses vad buggigt. Sen att uppföljaren inte skulle komma till PC gjorde mig bara ännu mer förbannad.

Bästa med hela spelet var den underbara musikslingan som spelades varje gång man plockade upp en medaljong. Reload-gameplayet är unikt och motosågsattacken brutalt härlig.

Så jag är både nöjd och missnöjd med det här köpet.

Medlem

Först klagar folk på att de har DRM (klart befogat när det slutar funka...), sedan klagar folk på att de inte släpper till PC.
Fundera lite på varför de inte släpper till PC:
1) 1an var så jäkla lönande till PC att de kan leva på pengarna och inte behöver släppa till PC någonsin igen!
2) Ett annat alternativ som inte är så jäkla svårt att räkna ut.

1
Skriv svar