Robot
Medlem
Ny ArmA 2-film

ge mig ingame:(


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Wow, Kan verkligen inte beskriva hur mycket jag väntar på detta spelet! Älskar dessa seriösare krigs-simulatorer, Och "miffot", detta var nog ingame fast dom scriptat kamerorna eller något, men om du med ingame menar "1stp action" så JA, GE OSS INGAME!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Såg ut att vara snabba kossor i slutet iaf:) Ontopic ser jag verkligen fram mot det här:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Det ser onekligen trevligt ut! Men jag vill se lite gameplay innan jag bestämmer mig för att köpa det eller ej.

Medlem

För att klaga lite gran måste jag säga att vissa civila såg väldigt livlösa ut. Stod som zombiesar...
Men jag väntar fortfarande med stora, stora förhoppningar på spelet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av miffot:

ge mig ingame:(

miffot, denna och alla dom andra dom släppt är ingame

Medlem

det där var ju inte precis det man ville se...

Medlem
Citat:

För andra gången på kort tid har en filmsnutt från ArmA 2 dykt upp.

Inte så konstigt då de kommer släppa ny info varje vecka fram tills spelet släpps, om det är film varje gång vet jag inte men det ser så ut iaf.

Medlem

Nice video! Låter som en riktigt genomtänkt story, om än skrämmande lik Georgien. Men jag antar att om man vill köra Ryssland och postsovjetiska stater realistiska så är det någon form av ryskt muskelspännarmanér som är det mest lättsmälta och troliga.

Synd bara att kamerarörelsen hackar i panoreringarna. Osäker på om det är spelet som laggar eller om kamerascripten är dåliga :S

Kossor!

Fan vad jag längtar, landskapet ser underbart ut, ger original OFP vibbar ala krig i östeuropa.

Ljudet verkar klart bättre nu också, ska bli intressant att se hur den nya editorn funkar också, för ska jag vara ärlig struntar jag nästan fullkomligt i kampanjerna som kommer att medfölja, jag gör hellre egna missions eller spelar MP.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Oh vad jag verkligen inte orkar lyssna på reportern, "bla bla bla bla bla" var allt jag hörde. Mer monoton och tråkig röst får man leta efter.

Medlem
Medlem

Vid 1:43 står det en gubbe och petar näsan.


signatur

Jäh!

Skrivet av Heat:

Oh vad jag verkligen inte orkar lyssna på reportern, "bla bla bla bla bla" var allt jag hörde. Mer monoton och tråkig röst får man leta efter.

Då har du problem om du ser det nödvändigt att klaga på en nyhetsuppläsare.

Detta kommer äga för övrigt!!!!!!!


signatur

Turbokossor och smått retarderad nyhetsuppläsare, kan knappt hålla mig

Medlem

mm satter ju settingen i campaignens borjan ganska bra antar jag, mm lolz undrar om man kan satta ut kossor o ha kossorna som spelbara karaktarer
Riktigt sota djur , blir nastan sugen pa o skaffa en o ha hemma.
Det kmr mer trailers, dem ska ju slappa nytt info i flera veckor framover, det blir som sma brodsmulor som bygger upp spanningen innan spelet kommer ut.
ang. turbo kossor sa skulle du ocksa vara radd om nan precis sprangt en sprangladdning i narheten dar du ar?

Medlem

kossor+arma = target practise

Medlem

Kanske rollspels servrarna kan bli lite fetare med allt nytt dom verkar slänga in.

Hoppas dom fortsätter med samma fantastiska baneditor. Det är ju tack vare den man kan få sån enorm variation på spelet.

Medlem

Ge mig hellre Operation Flashpoint 2 Dragon Rising.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av CeyBee:
Skrivet av miffot:

ge mig ingame:(

miffot, denna och alla dom andra dom släppt är ingame

Inte alls!

Hoppas verkligen de fixar ljudet den här gången. En stridsvagn som var 1km bort kunde låta som den var på andra sidan stenen i första spelet. Sen att de snabbar upp rörelserna gubben gör när man ställer sig upp och sånnt.
Finns INGET som är så frusterande som när man blir beskjuten och gubben tar god jävla tid på sig att ställa sig upp och börja springa!

För övrigt ser spelet jävligt lovande ut!:D Hoppas på en fet battlefield 2 dödare i multiplayer!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

hoppas man inte behöver vänta på att det ska patchas 10ggr tills det är spelbart

Medlem

Många som fastnade för kossorna. Lite weird men förståeligt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Bara känslan av att ha hyfsat realistiska civila och lite kossor som inte ser ut som om de kan vända stillastående gör ju att stämningen höjs grymt mycket. Sånt här vill jag ha i alla spel.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Nice video! Låter som en riktigt genomtänkt story, om än skrämmande lik Georgien. Men jag antar att om man vill köra Ryssland och postsovjetiska stater realistiska så är det någon form av ryskt muskelspännarmanér som är det mest lättsmälta och troliga.

Synd bara att kamerarörelsen hackar i panoreringarna. Osäker på om det är spelet som laggar eller om kamerascripten är dåliga :S

Fundera oxå på hack, men om du ser så är det bara panoreringarna. Inte "renderingen"/filmen.. för en snubbe som står o vinkar, vinkar helt smooth medans kameran hackar. Dåliga ryska kameramän kanske med trögt stativ

Medlem

det här kan bli nått. Jag hoppas!


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Antar att ni är stadsbor allihopa? Kossorna var väl inte snabbare än de kossorna vi har här i Sverige i alla fall.

Visst har animationer och karaktärsmodeller inte varit deras starka sida, men vem behöver se ansikten på folk du ändå ska skjuta...

Medlem

Fyfan vilken trist trailer... jaja, får väl hur som helst ge spelet en ärlig chans.. även om mer eller mindre allt i videon gick att klaga på.. alla civila som gick omkring såg ut som hjärndöda idioter, såg ju helt vilsna ut gillar dock gubben som stod å peta i näsan

Medlem

Jag hoppas att motorn är mer polerad än i första ARMA.

Medlem

Grymt vacker grafik, men som pliskin sade, förhoppningsvis är motorn mycket mer polerad (optimerad) än den i ettan, då menar jag både prestanda och bugg mässigt?!? Hoppas hoppas, för dom filmer jag sett hittills så är jag väldigt imponerad och ser verkligen fram emot detta... Det enda som just nu skulle stoppa ett framtida köp är om olika recensioner skriver att det är buggigt som bara den, och/eller att prestandan suger även på en highend maskin=dålig kodning=massor av patcher med optimeringar???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar