Call of Duty: World at War-patch i dag

Medlem

Nån som har prövat hur bolt action rifles är nu?

Medlem

Varför är WAW patcharna så stora?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Mitt ljud försvann oxå!!!SKIT!:down:

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av rednalexia:
Skrivet av streetrobban:

När kommer patchen så man kan spela Nazi Zombies utan att nöta igenom SP?

på pc behövde jag inte köra ett enda uppdrag innan jag köra nazi zombies, men det kanske har något att göra med att jag förhandsboka det.

Blir du inbjuden av en kompis till Zombimode så kan du lira det, dvs om kompisen som hostar har lirat SP:n.

nope det var det första jag och mina kompisar prova efter vi installera det för första gången. kan ju tilläga att det var jag som hostade först utan att spela ett enda uppdrag och det funka direkt.

Medlem

Min dator gick sönder

Medlem
Skrivet av Roxxer:

Min dator gick sönder

Vadå sönder??

Tala gärna om vad som hände?:down:

Medlem

Hmm i spelmenyn står det 1.0.1052. ska det stå så?
Borde det inte stå typ 1.20 eller nåt?


signatur

Jäh!

Inaktiv

Känns som ännu en skitpatch från Treyflogg.

Det blir nog till att installera spelet igen och kolla om jag fortfarande får Unhandled Exception caught!

Medlem
Skrivet av CampKing:

Hmm i spelmenyn står det 1.0.1052. ska det stå så?
Borde det inte stå typ 1.20 eller nåt?

nej skall ej stå 1.20 skall stå 1.0.1054

Medlem

Fix för ljudet i Vista:
Ändra inställningarna på ljudet till 16bit, 44100Hz (cd Quality) (settings->control panel->hardware och sound properties på speakers och advanced fliken)

Medlem
Skrivet av gotrex:

Fix för ljudet i Vista:
Ändra inställningarna på ljudet till 16bit, 44100Hz (cd Quality) (settings->control panel->hardware och sound properties på speakers och advanced fliken)

nja, det lade jag in tidigare, antingen 44100hz eller 48000hz, beroende på ljudkort.

Inaktiv

Hjälp!
tankade ner nyaste patchen och nu funkar inte mp längre. Startar spelet som vanligt men jag kan inte joina någon server, bara markera dom =/

Och sp funkar inte heller, fick något konstigt meddelande och sen en virusvarning? Blev så rädd så jag kastade exe:n. Får ladda ner en vanlig crack ist. senare.

Vad har hänt?

Inaktiv

Nu säger den att jag ska installera den senaste patchen, vilket jag redan har gjort?

12
Skriv svar