Pc-testa Burnout Paradise

Robot
Medlem
Pc-testa Burnout Paradise

orka demo... alla vet ju att detta spelet rockar ändå

Medlem

3Gb för en begränsad speltid känns lite väl saftigt...

Medlem
Medlem
Skrivet av Zyndrome:

3Gb för en begränsad speltid känns lite väl saftigt...

det är väl för att det är så gott som hela spelet men tidsbegränsat, så var det på 360 iaf...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

3Gb för en begränsad speltid känns lite väl saftigt...

beror ju på vad man har för dl, torrents brukar ju dra iväg så det är hemma rätt fort. Har kört det på ps2 en del så det är klar man måste testa till pc


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av Zyndrome:

3Gb för en begränsad speltid känns lite väl saftigt...

orka klaga över 3GB...du sitter inte på uppringt internet eller?

Avstängd

Ska lätt testa o se om det är bra. Är det bra köper jag nog det till ps3n.

Medlem

Orkar nog inte spela ännu ett demo av detta spelet. Konsoldemon sade tillräckligt.

Medlem

För mycket arkad och jag kunde inte hitta någon manuell växellåda, nej tack.

Medlem

Dom sa förut i deras podcast att det som skulle vara begränsat var utbudet bilar och events, hela staden skulle däremot vara tillgänglig att bränna runt i.

Det verkar ju ha ändrat sig nu, men så sa dom förut iaf.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

JB
Medlem

Det har inte split-screen. Vilket är synd...

Känns som rätt stor skillnad från Burnout 3, där man i menyer väljer i vilken stad man vill race'a i. Nu så får man köra istället för använda en meny för att välja race. Not my cup of tea detta sätt.

Burnout 3 känns snabbare, då burst ändrar foven mycket mer där. Samt att de är lättare där att glida (eller vad det nu heter på bildtermer) med däcken i svängar.

Dock ett ok spel med bra grafik.

Dock en besvikelse.

FOV=Field of view (dvs bilden blir smalare där fram och tjockare där back när FOV'en blir större under en burst)
http://superpope.blogs.com/photos/uncategorized/burnout3_no1....

Medlem

Kan man spela online i demot?

Medlem

Hur känns det att köra burnout med t-bord?
Jag är jäkligt sugen på att köpa det då jag har testat det på ps3 och det var verkligen ett av de bästa racingspelen jag lirat. Tyvärr har jag inte plats för demot just nu, så jag skulle bli glad om någon svarade på frågan

Medlem

Prövade spelet i går kväll och jag gillade det. Underbart arkadlir utan överdrivet mycket realism, med simpla kontroller, bilar med olika färdigheter och mycket annat som gör ett bilspel värdigt. Dessutom var det grymt snygg grafik fast jag bara körde med grafikinställningarna på lite över hälften första gången. Ett säkert köp för er bilentusiaster där ute!
Och för att svara på Jozos fråga: Dunderbart. De har skött portningen väl, på min ära!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

3Gb i dagens tid är ju ingenting, jag tog ner demot på 38min me 10/10 lina. Dagens ungdomar alltså.. Själv satt man på 56k modem och ladda ner NFS demo på 68mb för 10 år sen, jäklar va farsan va arg på internet räkningen sen hehe

Medlem

Jag satte igång nerladdningarna rakt ner i USB-stickan innan jag gick på lunch. Väl tillbaka vid datorn var det bara att plocka ur stickan och stoppa i fickan. Fattar inte varför ni klagar.

Ska spelas direkt jag kommer hem, kanske uppdaterar inlägget senare.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Fy satan det var kul att spela men den begränsade perioden var lite för begränsad
( 30 minuters lir ) men kul som sagt va

Medlem

Gillade demot, men inget jag kommer köpa till PC. Men dagen då jag skaffar en 360 eller PS3, så är detta helt klart något som kan köpas.

Medlem

Detta spel är verrkligen riktigt kul på ps3! Är det någon som vet om det är någon större skullnad på spelet i pc,360 eller ps3? Jag menar ser spelet precis likadant ut på alla konsollerna?

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Prövade spelet i går kväll och jag gillade det. Underbart arkadlir utan överdrivet mycket realism, med simpla kontroller, bilar med olika färdigheter och mycket annat som gör ett bilspel värdigt. Dessutom var det grymt snygg grafik fast jag bara körde med grafikinställningarna på lite över hälften första gången. Ett säkert köp för er bilentusiaster där ute!
Och för att svara på Jozos fråga: Dunderbart. De har skött portningen väl, på min ära!

Tack för svaret! Nu har jag beställt spelet! Vi syns i Paradise city^^

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Detta spel är verrkligen riktigt kul på ps3! Är det någon som vet om det är någon större skullnad på spelet i pc,360 eller ps3? Jag menar ser spelet precis likadant ut på alla konsollerna?

Blir en dubbelpost här! Spelet utvecklades först och främst till PS3:an och portades sedan till 360. Så enligt de flesta recensioner så är Ps3:an lite snyggare, men inte med mycket!

Medlem

Var bra portning. Men saknar det överdrivet våldsamma krasherna :/ och så ska man nog ha ratt till det här för skön känsla

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

3Gb i dagens tid är ju ingenting, jag tog ner demot på 38min me 10/10 lina. Dagens ungdomar alltså.. Själv satt man på 56k modem och ladda ner NFS demo på 68mb för 10 år sen, jäklar va farsan va arg på internet räkningen sen hehe

Gällde inte bara spel. Windows uppdate kunde ta en halv dag och Nero Demo likaså. Fast 68 Mb tog sina 68 timmar = 2-3 dagar så du vinner nog där.


signatur

Det var detta...

Medlem

Argh, bestämde mig för att ge demot en ny chans, men icke. Mina minutrar var förbrukade så jag kan inte spela demot mer, dåligt gjort.

Medlem

Har det på PS3, första spelet jag köpte och det är fortfarande kul!
Dom har gett ut en hel del gratisuppdtareingar till spelet (ex. Motorcycklar mm.) Igår köpte jag till första betalningsuppgraderingen som är "Party pack" där man kan köra 2-8 spelare alla ska genomföra ett moment och den som får bäst poäng vinner.

http://www.criteriongames.com/packs/party.php


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Konstigt att pc versionen är mycket "fulare" än konsollversionerna!? Visst är spelet kul ändå, men man tycker att pc versionen borde se bättre då hårdvaran är bättre men fortfarande portar dom spelen till PC från konsoll med sänkt kvalite på grafik m.m?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Man får alltså inte köra mer än 30 minuter, sen är det slut?

Medlem

Synd att detta spel är ett av de ytterst få stora spel som man kan köpa online på PSN. Vore nice med Killzone 2.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar